Wessel mag ook wel weer hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tinkermuts schreef:Wat ziet ie er top uit zeg. Heb een zwak voor oudjes.
Saranghea schreef:Wordt hij ook nog gereden of hoe hou je hem in zo'n goede conditie?
...
laura1987 schreef:Die heb ik toen gemist en kan ik niet meer op reageren.
Wat is hij wit geworden zeg
Zijn uitstraling heeft hij nog steeds!

loez schreef:Ooooh maestro!! Die heb ik ook helemaal gemist!! Heerlijk dier! Als ik ooit Duitsland verder in moet kimmie dan bel ik je op hoor![]()
Kennis maken met jullie en jullie prachtige beestenbende

Tinkermuts schreef:Wat fijn dat ie bij jou gewoon z'n dagen kan slijten. Bij mij op stal 1 van 25 1 van 28 en 1 van 33. Ik kan echt genieten van die oude wijze dieren die nog zo van hun oude dag genieten
),hij speelt ook echt heel veel met maestro,en door zijn neurotische/nerveuse gedrag komt hij nog niet echt als wijs en braaf oudje over...

wittepit schreef:Heb jij ook voor je ouwe zuiger speciale zachte randjes gemaakt? Mijn ouwie z'n voortanden waren na een leven lang zuigen gemillimeterd, maar op z'n rubber voerbak kon ie z'n shot nog krijgen.
Maar wat ziet laszlo er fantastisch uit!

inowa schreef:Kimmie hij is echt zo mooi nog! Maar die oudjes van jou zien er nooit oud uit.
Volgens mij zijn ze bij jou haast onsterfelijk.
En zo'n mooi oudje geen reacties? Heeft niks met de leeftijd te maken hoor.
Ik heb een pracht jaarling lopen maar ik post tegenwoordig nooit meer foto's omdat er toch niemand reageerd.
Ligt ook aan de boktnaam,bekendere bokkers krijgen nu eenmaal meer respons.
,echt wel heel leuk,laz blijft wel een favorietje hier
)iet_patron schreef:Hij ziet er goed uit hoor, 15 jaar had ik ook geloofd

zou hem geen 24 geven