en steeds als ik hem zie mis ik de mijne zo!!
en denk ik ergens stiekem dat ik er ook wel weer 1 zou willen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:hij is zo ontzettend knap!
en steeds als ik hem zie mis ik de mijne zo!!
en denk ik ergens stiekem dat ik er ook wel weer 1 zou willen
gett schreef:Ah gio, hij is zo onwijs leuk! En wat een heerlijk karakter, ben benieuwd hoeveel veulentjes zij krijgen in het natuurgebied!
BiBiQ schreef:Fleurtjeuh, er liepen ook echt wel "huis-, tuin- en keuken" fjorden hoor. Echt niet gemeen bedoeld.
Maar daar vind ik inderdaad echt niks aan.
Gio is de eerste fjord die ik écht leuk en mooi vind. Meer het "sport type" zeg maar.
BiBiQ schreef:Fjordnina, vandaar dat ik "sport type" tussen haakjes zet haha.
Maar het stamboek houdt van dikker en ik vind dát dus echt geen mooie fjorden meer. Ik vind ze een stuk mooier als ze op een goed gewicht zitten en netjes getraind en gespierd zijn.
Je hebt inderdaad helemaal gelijk dat het maar net eraan ligt wat je er als eigenaar uit haalt. En dat verschilde zelfs per hengst inderdaad op de keuring.
Ik ken Amber en Gio persoonlijk dus ik weet hoeveel tijd ze erin steekt en dat Gio echt een lief en mooi paard is. En nog eens en goede dekhengst.
Ennn... jeeejj! In uitgelicht!
Amber_ schreef:Kiwana, Jazeker![]()
Dit jaar dekt hij particulier. Vorig jaar hebt hij een dekseizoen in het wild gedekt, bij Staatsbosbeheer.
miccamaaike schreef:Wat een gaaf paard heb je toch en wat heb je hem mooie kansen gegeven! Zijn er veulentjes van hem in het natuurgebied?
Ja echt net vandaagde eerste 2
[ [url=m/iCzmK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wzeNPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nMsgmD.jpg]Afbeelding[/url] ]