Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Wauw, ze zouden zo in een catalogus kunnen!
Balou_k schreef:Ik hou van jouw collecties!! Als je er een paar beu bent......
Mooie foto's weer!! Hoe is het met Giv? Rijdt je mama haar nog?
Rocamor schreef:Prachtige paarden en prachtige setjes (en dat van iemand die niets om setjes geeft)
heb je ook een foto van je kasten?
Faline schreef:Ik vind het mint echt prachtig![]()
Heb zelf nog van de oude mint collectie. Momenteel mezelf een koopstop opgelegdmaar het is moeilijk! Nieuwe eskadron met dat licht roze vind ik ook zo mooi en de roze bucas
Especial schreef:Leuk paard heb je! Ik ben vast de enige, maar ik zou haar liever in een nette witte set zien dan al die gekleurde setjes
Maanlicht schreef:Die Heritage spullen ben je binnenkort ineens kwijt![]()
miccamaaike schreef:Ik zit me echt te verbazen over hoeveel spullen je hebt, jemig!
Waar is de tijd gebleven dat je 3 dekjes had, die pas gewisseld werden als ze vies waren en je gewoon 1 zweetdeken en 1 paar peesbeschermers had
Maar desalniettemin staat het je paarden natuurlijk wel hartstikke leuk!
Iris82 schreef:Toen Bokt nog een Boktje was, waren setjestopics echt heel erg normaal. Nu zijn ze bijna uitgestorven.
En ik keek er zo graag naar! Dus ben extra blij met je topic!
Wat echt zeer opvallend is in vergelijking met 15 jaar geleden is dat mensen anno 2017 opeens hun afkeuring kwijt willen in je topic. (iets met vrijheid van meningsuiting enzo)
Lieve setjeshaters, ik zeg toch ook niet dat ik m'n geld niet uit zou geven aan zo'n paard als dat jullie hebben? Als je graag je mening wil geven over waar iemand z'n geld aan uit zou moeten geven kun je wellicht een discussietopic openen.
Nb. Heb zelf in totaal 0 setjes.