Super mooie combi en prachtig paard. Die onzekerheid is nergens voor nodig. Ik vind het een heerlijk plaatje om naar te kijken en zo fijn dat je haar ook lang en laag kan rijden met het neusje er uit! Fijn beeld, zeker bij een fries!
Ik roep altijd dat ik nooit een fries wil. Maar na het zien van jouwe ben ik al bijna van mening veranderd. Ze beweegt goed en loopt mooi door het lijf. Goede prestatie van jou! Zo te lezen was het niet al te makkelijk.
Op sommige foto's zou ik haast denken dat ik een KWPN zie lopen dat is voor jou dan weer een belediging
Ik kende je niet, maar nu wel Wat een fijn beeld! Mooie merrie ook trouwens en lichtroze Volgens mij rij jij met veel respect, het ziet er in ieder geval prettig uit.
En ik baal nog steeds dat licht roze niet staat op mijn rood bruine ruin
nouklime
Geplaatst: 17-03-17 10:09
Wat een fijn beeld! En dat roze
Estherr__1
Geplaatst: 17-03-17 10:26
Mooie foto's, ziet er fijn uit! Paard zelf ziet er ook goed uit, mooi in de bespiering en glimmende vacht
Ongelofelijk bedankt allemaal voor jullie ontzettend leuke reacties
xxjetrix
Geplaatst: 17-03-17 12:34
Normaal ben ik niet zo van de friezen maar dit is wel echt een gaaf dier! Na het verhaal te hebben gelezen vind ik dat je heel trots mag zijn, aan de foto's te zien zijn jullie echt een combinatie geworden! Echt super om te zien dat je zoveel afwisselt in je training, daar ben ik groot voorstander van
Alleen vind ik dat het bit wat te hoog zit, ik heb hetzelfde hoofdstel en hetzelfde probleem, wanneer ik de neusriem hoger wil (zelfde hoogte als bij jouw paard) komt mijn bit ook te hoog en dit is niet te verstellen met dit hoofdstel. Ik moest dus een ander bit met grotere ringen gebruiken.
Hele gave fries! Dit is wel een doel waar ik ook wil komen
PrizTwir
Geplaatst: 17-03-17 15:06
Gaaf paard hoor! Merk je duidelijk verschil met dit hoofdstel? Heeft ze minder spanning met dit hoofdstel? Ik heb ook een paard die snel spanning opbouwt en overal gevoelig is.
De nieuwe eskadron collectie is om te smelten hè. Leuke set zo!