[VOLG] Incello ITP volgpost

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 14:15

MentjesMusic schreef:
Heel goed dat je niet opgegeven hebt. Jullie zijn een prachtig plaatje zo en je trainer op je paard ziet er ook indrukwekkend uit!

Bedankt! Ja dat was het inderdaad ook écht, die twee aan het werk zien vond ik zo zalig!

IncelloAndMe

Re: [VOLG] Incello ITP volgpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 16:09

UPDATE :

Nadat ik hem gisteren water wou geven op de weide door een grote ton iets te vol te doen, heb ik een spierscheur in mijn rug. Die bepaalde plek is enkele jaren terug heel diep gescheurd, moest bijna operatief aan elkaar gezet worden, en daardoor scheurt die makkelijk opnieuw. Dus voorlopig even rustig aan doen vrees ik. Gelukkig kan hij gewoon dagelijks op de weide/paddock staan dus Incello hoor je niet klagen!

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 19:01

Oh, pijnlijk ... Veel beterschap ! En, inderdaad, Incello zal het niet zo erg vinden ;)

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 20:35

Marilu schreef:
Oh, pijnlijk ... Veel beterschap ! En, inderdaad, Incello zal het niet zo erg vinden ;)

bedankt! Die stond vrolijk hooi te knabbelen in de paddock de hele namiddag! /3

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 15:37

sorry dat het zo stil is! Door de spierscheur heb ik een tijdje niet echt iets kunnen doen. Vandaag voor het eerst weer gereden. Ik heb eerst moeten longeren omdat hij veel te gek stond. Echt een kwartier lang heeft hij niet anders gedaan als bokken en crossen, ik kreeg hem gewoon niet stil...

Daarna wel even ontspannen kunnen rijden, waar ik blij om ben :D op het einde heb ik een mini kruisje gesprongen als afsluiter, gewoon 1 keertje eroverheen. Hij doet dat echt wel heel graag *\o/*

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 16:02

Incello is vandaag gewassen en mocht lekker drogen in de zon!

Afbeelding

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 16:03

We hebben ook lekker gereden, we doen het nog heel rustig aan maar we genieten er wel van :D

Afbeelding

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 16:03

En na een beetje te werken hebben we zelfs een MEEEEEGA hindernis overwonnen samen :')

Afbeelding

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 11:07

Vandaag hebben we weer zalig gereden! De eerste keer 'echt' doorgereden. Ik heb de indruk dat hij hier wel klaar voor is, mits voldoende stappen en loslaten tussendoor. Onze eerste schouderbinnenwaarts (enkele pasjes) is terug een feit! Op een bepaald moment sprong hij verkeerd aan op rechts, 1 tikje met mijn been en hij wisselde meteen <3

Daarna ben ik met hem nog rond het blokje gaan wandelen, deed hij echt super flink. De motivatie en spirit zit er weer helemaal in! *\o/*

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:20

Leuk om te lezen, ik volg!
Jullie inspireren hiermee anderen en blijven ondanks alles lekker nuchter, daar houd ik wel van.:)

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 13:08

xSagan schreef:
Leuk om te lezen, ik volg!
Jullie inspireren hiermee anderen en blijven ondanks alles lekker nuchter, daar houd ik wel van.:)

Dankjewel! super leuk om te lezen :j en welkom uiteraard :D

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 09:29

We hebben vandaag ons laatste ritje erop zitten tot maandag, ik ben namelijk op familieweekend! We hebben gewoon twintig minuutjes ontspannen gereden en geoefend op heel de bak kunnen gebruiken. Het achterste deel van de piste ligt namelijk vrij dicht bij een carwash en daar heeft hij het soms even lastig mee. Nu hebben we vandaag op de beide kanten mooi in alle gangen de hele piste kunnen gebruiken.

En beter nog, stap, draf, galop, losse teugel of vastere teugel, maakt hem allemaal niets uit <3

Daarna terug een stukje op straat gaan uitstappen en even over een zandpad gedraafd. We genieten tegenwoordig echt samen, dat hadden we zelfs voor zijn spat niet. Ik heb er écht weer zin in :j

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 15:09

Ik had dit weekend familieweekend en was er dus even tussenuit! Incello is wel gewoon verzorgd en aan de longe gewerkt door iemand anders, misschien ga ik straks nog even rijden of gewoon knuffelen.

vanaf morgen heb ik drie dagen op rij examens, maar ik wil hem toch graag dagelijks proberen werken :D