Reservekampioen Z1 met Don Johnson *\o/*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:05

Wat een gaaf paard heb je! Heel veel succes!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:14

Cinnepin schreef:
Het is mooi om te zien, maar op dit niveau verwacht ik veel meer gewicht op de achterhand en een minder holle rug. Alleen op foto 3 zie ik hem dragen en de rug bollen, mag veel meer :)

Verder is het wel een schitterend dier

Tuurlijk moet er weer zo'n opmerking geplaatst worden. Is onderhand zo'n dooddoener geworden:')

Wat een ruige bok! En wat zwaait ie prachtig met de beentjes!
Ik vind het een imposante verschijning, ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor jullie.
Ben ff benieuwd: hoe is 't karakter van je paard? Zie je veel terug van 't johnson bloed?

essie_blue

Re: Reservekampioen Z1 met Don Johnson *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:21

Wauw wat een paard! Super leuke combi zijn jullie samen, ziet er heel imposant uit. Gefeliciteerd met de super resultaten!

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:26

Wat goed! Gefeliciteerd en heel veel succes op het NK!

margaret18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:01

Erg mooi paard en super vriendelijk gereden. Heel veel succes en plezier samen.

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 10:03

Dankjewel allemaal! :D :o

Amandavd schreef:
Ik woon in Beringe haha! Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen op het NK!

Haha, dat is inderdaad heel dichtbij! Ons doel is vooral erg gaan genieten in Ermelo. :j

Ladygiroc schreef:
Wat een ruig paard!
Zo te zien heeft ie genoeg capaciteit voor meer.

Succes ermee!!

Dankjewel! Er zit inderdaad nog een hoop meer in. :)

bigone schreef:
Dat laatste stukje van de ereronde,aan het begin van de lange zijde, pas maar op dat de topruiters dat niet zien, denk dat de boden je om de oren vliegen.

Oh ohhh, snel van openbaar af zetten dan. := :D

Kentaro schreef:
Wat een genot om naar te kijken!!!
Van harte gefeliciteerd!
Ziet er echt geweldig uit en zo vriendelijk ook! En ook nog eens 'gewoon' op een gebroken trensje als ik het goed zie?!

Ahh, dank je!! :o Het is inderdaad een gewoon gebroken trensje, een Robart bitje (twee zijdes werken onafhankelijk van elkaar).

Cinnepin schreef:
Het is mooi om te zien, maar op dit niveau verwacht ik veel meer gewicht op de achterhand en een minder holle rug. Alleen op foto 3 zie ik hem dragen en de rug bollen, mag veel meer :)

Verder is het wel een schitterend dier

Gelukkig is hij mooi. :') Ik zou zeggen kom een keer kijken wat hij kan.

DiscoDipp schreef:
Wil hier toch even aan toevoegen dat dit echt aan de fotos ligt hoor. Als je hem ziet lopen valt je de mond open, ook van achter!

Ik ben er bijna tot aan het eind geweest ja! Nouja in reuver is nooit echt druk dus dit was nieuw :')

Veel succes in Ermelo! En geniet er vooral van!

Bijna alsof ik je ervoor betaald heb dit te schrijven. Haha, grapje. :+ Dankjewel! We gaan ervoor om te genieten! Reuver is inderdaad rustig normaal, ik wist niet wat ik zag deze vrijdag. :=

leeneliefje schreef:
Wat een ruige bok! En wat zwaait ie prachtig met de beentjes!
Ik vind het een imposante verschijning, ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor jullie.
Ben ff benieuwd: hoe is 't karakter van je paard? Zie je veel terug van 't johnson bloed?

Dankjewel! Wat leuk. Ik zie wel veel Johnson terug hoor in Don. Het is werkelijk een goudeerlijk dier. Zo braaf, zo lief en zo makkelijk. Ik heb hem vanaf z'n tweede jaar en hij is altijd zo relaxed en lief geweest. In de omgang fantastisch. Je kunt hem overal mee naar toe nemen, hij kijkt zelden ergens van op of om en is een grote knuffelbeer. Als jong paard op z'n eerste wedstrijd liep hij alsof hij al jaren mee ging en dat is nooit anders geworden (gelukkig haha). Met rijden moet je hem wel aan het werk zetten, het is van nature geen uitslover, maar als je dat doet gaat hij ook voor je door het vuur.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:04

Wauw gaaf dier!
En gefeliciteerd met je prestatie!

Hoe groot ben jij zelf?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:26

gefeliciteerd!

super ruig paard :wow: :~

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 15:17

Estherr__1 schreef:
Wauw gaaf dier!
En gefeliciteerd met je prestatie!

Hoe groot ben jij zelf?

Dankjewel! :D Ik ben maar klein, rond de 1.63 ofzo. Vandaar ook het grote verschil. :P

@ Splinter: dank je! :)