Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cinnepin schreef:Het is mooi om te zien, maar op dit niveau verwacht ik veel meer gewicht op de achterhand en een minder holle rug. Alleen op foto 3 zie ik hem dragen en de rug bollen, mag veel meer
Verder is het wel een schitterend dier
Amandavd schreef:Ik woon in Beringe haha! Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen op het NK!

Ladygiroc schreef:Wat een ruig paard!
Zo te zien heeft ie genoeg capaciteit voor meer.
Succes ermee!!

bigone schreef:Dat laatste stukje van de ereronde,aan het begin van de lange zijde, pas maar op dat de topruiters dat niet zien, denk dat de boden je om de oren vliegen.

Kentaro schreef:Wat een genot om naar te kijken!!!
Van harte gefeliciteerd!
Ziet er echt geweldig uit en zo vriendelijk ook! En ook nog eens 'gewoon' op een gebroken trensje als ik het goed zie?!
Het is inderdaad een gewoon gebroken trensje, een Robart bitje (twee zijdes werken onafhankelijk van elkaar). Cinnepin schreef:Het is mooi om te zien, maar op dit niveau verwacht ik veel meer gewicht op de achterhand en een minder holle rug. Alleen op foto 3 zie ik hem dragen en de rug bollen, mag veel meer
Verder is het wel een schitterend dier
Ik zou zeggen kom een keer kijken wat hij kan. DiscoDipp schreef:Wil hier toch even aan toevoegen dat dit echt aan de fotos ligt hoor. Als je hem ziet lopen valt je de mond open, ook van achter!
Ik ben er bijna tot aan het eind geweest ja! Nouja in reuver is nooit echt druk dus dit was nieuw![]()
Veel succes in Ermelo! En geniet er vooral van!
Dankjewel! We gaan ervoor om te genieten! Reuver is inderdaad rustig normaal, ik wist niet wat ik zag deze vrijdag.
leeneliefje schreef:Wat een ruige bok! En wat zwaait ie prachtig met de beentjes!
Ik vind het een imposante verschijning, ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor jullie.
Ben ff benieuwd: hoe is 't karakter van je paard? Zie je veel terug van 't johnson bloed?