Ik ben een stille meelezer maar wil toch even reageren... wát een (wederzijds!!) plezier straalt er af van jouw manier van omgaan met de paarden Echt genieten, maakt ook mij ontzettend vrolijk en leuk om te lezen dat meer dit hebben! Ik hoop dat je nog heel lang van Nick (en Bliksem) kan genieten.
Zo leuk, zo vrolijk En Marloes is wel een pittig dametje geloof ik
stoerebanaan
Geplaatst: 09-02-17 12:00
wat een schatjees!!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-17 12:11
Shadow0 schreef:
Zo leuk, zo vrolijk En Marloes is wel een pittig dametje geloof ik
Nee eigenlijk helemaal niet. Ze is juist heel onzeker en zachtaardig. Maar daarnaast is ze ook heel eigenwijs (Van wie zal ze dat toch hebben. ) En dat eigenwijze willetje komt wel goed van pas bij de paardjes. Ze is daardoor namelijk wel heel duidelijk wat ze wel en niet wilt. Ze geeft haar grenzen aan. Als Nick bijvoorbeeld te dicht in de buurt komt als ze dat niet wilt. Dan roept ze 'streng". "GA TERUG!" En hup met dat handje gebaren dat ie weg moet. Maar als het dan niet lukt en Nick rustig blijft staan, dan komt dat onzekere weer naar boven. Dan pakt ze niet door. Dan geeft ze het op. Dus in dat opzich heeft ze de pit niet om echt door te zetten. Zolang het goed gaat is het goed, maar als iets niet lukt dan is ze zwaar teleurgesteld en wordt ze heel onzeker. Een echt een mini me Daarnaast zoekt ze steeds contact met de paarden om te aaien, dat vindt ze heel fijn. Echt een klein dierenvriendje, want de hond en de katten worden ook altijd plat geknuffeld. Marloes wordt ook nooit boos. Ze wordt verdrietig als iets niet lukt.
Ik snap wat je bedoelt Chasey. Dat is wel een combinatie om met wijsheid mee om te gaan. (Pit en onzekerheid sluiten elkaar niet uit, maar kunnen elkaar wel wat in de weg zitten, vooral omdat je dan snel overschat.) Maar ik vind het echt geweldig zoals ze op het blok staat les te geven, en hoe ze Nick rondleidt