Moet eerlijk toegeven dat ik de meeste YouTubers die deelnemen erg leuk vind maar eentje echt mega irritant lol
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben een beetje te oud aan het worden voor al dat gedoe, wil gewoon in alle rust alles kunnen zien zonder hysterische fans haha, dus dat is nog wel een heel groot twijfelpuntje voor mij! Duality schreef:Ik twijfel heel erg... Mocht ik gaan is er in de auto sowieso nog plek op de route beverwijk - ermelo (alleen als t een beetje op de route ligt natuurlijk!)
Van sommige youtubers is de fanbase toch wel gemiddeld erg jong.. en ik wil straks niet tussen allemaal van die hysterische schreeuwende kinderen staan die zich niet kunnen gedragen omdat ze hun idool zienBen een beetje te oud aan het worden voor al dat gedoe, wil gewoon in alle rust alles kunnen zien zonder hysterische fans haha, dus dat is nog wel een heel groot twijfelpuntje voor mij!
ik hoop dat het meevalt, neem in ieder geval oordoppen mee
en vrees dat die er dus wel gaan rondlopen haha. Ermelo is voor mij ook nog eens 2 uur heen met de auto. Lastig, lastig...