Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vanspeijk schreef:Ik vind Botticelli een erg aansprekend paard. Mooie foto's ook!Jessix schreef:Mooi dier en vanaf de foto's te zien met een goede galop.
Hij heeft alleen geen correcte galop op dit moment, hij toont duidelijk een viertakt i.p.v. drietakt. Ben het verder eens met bovenstaande opmerkingen.
Picasso schreef:Ik snap je punten niet zo goed als ik deze plaatjes zie. Of ziet het er in de proef heel anders uit? Je moet toch makkelijk een paar punten meer kunnen scoren?
littleroosie schreef:Picasso schreef:Ik snap je punten niet zo goed als ik deze plaatjes zie. Of ziet het er in de proef heel anders uit? Je moet toch makkelijk een paar punten meer kunnen scoren?
Hij is absoluut geen vooruit denkend paard. In de training heb ik hem nu wat meer in het vooruit, maar zo in de proef is het een eerste klas trapzak. Door de tijd heen zal dit wel beter worden, als hij sterker wordt en meer conditie krijgt.
Tendance schreef:Het is en blijft een gaaf paard waar in de toekomst nog veel uit te halen is.
Heb je nu 2 keer in de ring gehad en jullie hebben zeker vooruitgang geboekt.
Commentaar geef ik niet aan de hand van foto's, want dat zijn momentopnames/stilstaande beelden.