Ik zou alleen op de foto`s met je knappe lange jurk een beetje letten op het totaal plaatje .
Dus bv ff een zonnenbankje pakken , haar mooi opgestoken of juist los maar dan wel gestyled en je make up afstemmen op het geheel .
Maar joh wat een dotjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marrie_L schreef:Die manen![]()
Hoe houd je dat ooit netjes? Zelfs in vlechten zal het toch wel afbreken?
connie64 schreef:mooi hoor maar veel werk pffff.....
kies jij je paarden uit op de lange manen of is dit toeval?
Grooming_Mom schreef:Gave pony`s en gave plaatjes zeg !
Ik zou alleen op de foto`s met je knappe lange jurk een beetje letten op het totaal plaatje .
Dus bv ff een zonnenbankje pakken , haar mooi opgestoken of juist los maar dan wel gestyled en je make up afstemmen op het geheel .
Maar joh wat een dotjes
Marjoow schreef:Grooming_Mom schreef:Gave pony`s en gave plaatjes zeg !
Maar joh wat een dotjes
Ahja, val gelijk even 50 kilo af om het plaatje helemaal af te maken.
Vast goed geboeld, maar op deze manier praat je iemand een minderwaardigheidscomplex.
Je ziet er mooi uit in die jurk meis, prachtige fotos van je paardjes!

Merry98 schreef:connie64 schreef:mooi hoor maar veel werk pffff.....
kies jij je paarden uit op de lange manen of is dit toeval?
Nee dit is eerder toeval.
Pien had niet zulke hele lange manen toen ik der op de markt kocht.
Die zijn een heel end gegroeid.
En indy mijn haflinger kwam ik toevallig tegen en die had ook wel lange manen maar ook niet zo lang als nu.
Dit zit in de genen.
En toevallig heb ik 2 ponys met deze genen.
HorseyDude schreef:Jeeeeeeeeeeetje wat een bos manen zeg! Veel plezier bij het kammen en bijhouden!![]()
Maar wel mooierds, dat wel!