Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjannuh schreef:...Bij hetzelfde paard meegemaakt waren net de weg weer overgestoken om het bos uit te komen en draai haar het fietspad op en zou haar net dan de berm insturen komt er zo achter ons uit het niets een groep fietsers aan met een speciale fiets waar een rolstoel voorop zat en beginnen achter het paard te roepen en bellen dus uit stres geeft paard schop naar achteren die fiets omgevallen en boos op ons omdat ik m'n paard niet onder controle had. En vervolgens zeggen tot paarden er helemaal niet mochten komen. Nou ben toen verstandig geweest en heb niets gezegd reed er dagelijks omdat je moet oversteken om van ruiterpad te wisselen.
Jupinkle schreef:...Zo was ik eens een mooie foto aan het maken van mijn paard. Ik ging op de weg staan omdat daar de zonsondergang heel mooi was...
Karl66 schreef:marjannuh schreef:...Bij hetzelfde paard meegemaakt waren net de weg weer overgestoken om het bos uit te komen en draai haar het fietspad op en zou haar net dan de berm insturen komt er zo achter ons uit het niets een groep fietsers aan met een speciale fiets waar een rolstoel voorop zat en beginnen achter het paard te roepen en bellen dus uit stres geeft paard schop naar achteren die fiets omgevallen en boos op ons omdat ik m'n paard niet onder controle had. En vervolgens zeggen tot paarden er helemaal niet mochten komen. Nou ben toen verstandig geweest en heb niets gezegd reed er dagelijks omdat je moet oversteken om van ruiterpad te wisselen.
Jupinkle schreef:...Zo was ik eens een mooie foto aan het maken van mijn paard. Ik ging op de weg staan omdat daar de zonsondergang heel mooi was...
En dan serieus klagen dat andere weggebruikers geen respect voor ruiters hebben?
Jupinkle schreef:Karl66: Natuurlijk wel aan het opletten of er geen auto aan kwam. Ik stond dus voor niemand in de weg en toen er wel een auto aankwam ben ik gewoon netjes aan de kant gegaan. Maar als ze dan geen 5 seconden geduld hebben tot dat je aan de kant bent en maar gewoon in de achterbenen van je paard aan het rijden zijn dan ja ...
Edit: typfout
Karl66 schreef:En dan serieus klagen dat andere weggebruikers geen respect voor ruiters hebben?