Ik heb geen verstand van drone's of filmen. Het enige wat mij opviel is dat het draaien van de camera soms wat vloeiender kan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StalNollie schreef:super gaaf gefilmd ook
tip zorg dat je broer niet in beeld komt (niks tegen je broer natuurlijk maar het gaat om jullie in dit verhaal ).
The_Cat schreef:Niet afbrekend of hatelijk bedoeld, maar ik zie je vaak je top vastnemen als je naar galop gaat of even in de galop? Waarom doe je dat eigenlijk? Ik heb dan de indruk dat je houding wat verstard
Vavane schreef:Super gaaf filmpje en wat een prachtige omgeving! Is dit Nederland?
Ik heb geen verstand van drone's of filmen. Het enige wat mij opviel is dat het draaien van de camera soms wat vloeiender kan
M_Jacky schreef:The_Cat schreef:Niet afbrekend of hatelijk bedoeld, maar ik zie je vaak je top vastnemen als je naar galop gaat of even in de galop? Waarom doe je dat eigenlijk? Ik heb dan de indruk dat je houding wat verstard
Je hebt helemaal gelijk. Jacky was soms een beetje te enthousiast aan het begin en lekker bokkerig. Dus was een beetje een voorzorgsmaatregel om er niet naast te liggen op film, al had dat waarschijnlijk ook leuke beelden opgeleverd.
Moeten we nog even aan werken, thanks!
De rest ook bedankt!
Dani199764 schreef:Wat gaaf! Zo'n filmpje wil ik ook wel met mijn paardWil ook wel een keer als oefenmateriaal langs komen hoor
Maar zonder gekkigheid, zie staan dat dit in het bos in Leersum is, ik woon hier heel dicht bij en ga daar ook wel is buiten rijden, maar deze plek ken ik eigenlijk helemaal niet. Heb je toevallig een beetje een omschrijving iets van waar dit in de buurt ligt? Ik ga nu altijd rijden op het leersumse veld.
Dit zou trouwens ook heel mooi zijn om een keer op een zonnige dag op het strand te doen denk ik!