Buitenrit met drone

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:22

Super gaaf filmpje en wat een prachtige omgeving! Is dit Nederland?
Ik heb geen verstand van drone's of filmen. Het enige wat mij opviel is dat het draaien van de camera soms wat vloeiender kan :)

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 13:47

StalNollie schreef:
super gaaf gefilmd ook

tip zorg dat je broer niet in beeld komt (niks tegen je broer natuurlijk maar het gaat om jullie in dit verhaal ). :D

Dankje, klopt hoor, valt mij ook op. Was niet zo'n groot veld dus dan is het soms lastig om onzichtbaar te zijn als je hoger vliegt. Maar bedankt voor de tip! ;)

The_Cat schreef:
Niet afbrekend of hatelijk bedoeld, maar ik zie je vaak je top vastnemen als je naar galop gaat of even in de galop? Waarom doe je dat eigenlijk? Ik heb dan de indruk dat je houding wat verstard

Je hebt helemaal gelijk. Jacky was soms een beetje te enthousiast aan het begin en lekker bokkerig. Dus was een beetje een voorzorgsmaatregel om er niet naast te liggen op film, al had dat waarschijnlijk ook leuke beelden opgeleverd. :Y)
Moeten we nog even aan werken, thanks!

Vavane schreef:
Super gaaf filmpje en wat een prachtige omgeving! Is dit Nederland?
Ik heb geen verstand van drone's of filmen. Het enige wat mij opviel is dat het draaien van de camera soms wat vloeiender kan :)

Bedankt voor de tip! Dit is Nederland ja, bos in Leersum om precies te zijn.

De rest ook bedankt! :D

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:51

Super gaaf!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:52

M_Jacky schreef:
The_Cat schreef:
Niet afbrekend of hatelijk bedoeld, maar ik zie je vaak je top vastnemen als je naar galop gaat of even in de galop? Waarom doe je dat eigenlijk? Ik heb dan de indruk dat je houding wat verstard

Je hebt helemaal gelijk. Jacky was soms een beetje te enthousiast aan het begin en lekker bokkerig. Dus was een beetje een voorzorgsmaatregel om er niet naast te liggen op film, al had dat waarschijnlijk ook leuke beelden opgeleverd. :Y)
Moeten we nog even aan werken, thanks!

De rest ook bedankt! :D

Heb je helemaal gelijk in, zou ik ook doen dan hoor, liever dat dan de grond te moeten kussen. Maar het ziet er wel leuk uit hoor! :)

P_AndUnicorn

Re: Buitenrit met drone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:59

Hele leuke manier van filmen zo, vond de muziek er ook wel goed bij passen :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:08

Erg gaaf, leuk dat dit tegenwoordig allemaal kan.

Wel 1 klein opmerkinkje (neem het niet te serieus, zo ben ik nou eenmaal) de titel van het filmpje moet zijn "horseback riding". Dan heb je het helemaal 100% goed.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:25

Gaaf!!! zo'n filmpje zou ik ook wel eens willen hebben van een rit op de heide <3

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 18:00

Amaris schreef:
Erg gaaf, leuk dat dit tegenwoordig allemaal kan.

Wel 1 klein opmerkinkje (neem het niet te serieus, zo ben ik nou eenmaal) de titel van het filmpje moet zijn "horseback riding". Dan heb je het helemaal 100% goed.

Aangepast, thanks!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:12

Wow supercool! Wat kan ie hoog, en wat is de beeldkwaliteit dan nog mooi! Ik vind die hoge overzichtsbeelden erg mooi!

Het viel me wel op dat er twee keer hetzelfde shot in zit, het stukje waar je net omdraait.

M_Jacky

Re: Buitenrit met drone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 18:27

@Rije: Dankjewel! Hoge beelden zijn inderdaad heel mooi. Scherp opgemerkt, we hadden maar een paar korte opnames gedaan dus kwam wat beelden tekort, vandaar dat deze er twee keer inzit. ;)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 18:33

Wat gaaf! Zo'n filmpje wil ik ook wel met mijn paard :D Wil ook wel een keer als oefenmateriaal langs komen hoor :o Maar zonder gekkigheid, zie staan dat dit in het bos in Leersum is, ik woon hier heel dicht bij en ga daar ook wel is buiten rijden, maar deze plek ken ik eigenlijk helemaal niet. Heb je toevallig een beetje een omschrijving iets van waar dit in de buurt ligt? Ik ga nu altijd rijden op het leersumse veld.

Dit zou trouwens ook heel mooi zijn om een keer op een zonnige dag op het strand te doen denk ik!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 18:49

Heel gaaf!!

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 20:27

Dani199764 schreef:
Wat gaaf! Zo'n filmpje wil ik ook wel met mijn paard :D Wil ook wel een keer als oefenmateriaal langs komen hoor :o Maar zonder gekkigheid, zie staan dat dit in het bos in Leersum is, ik woon hier heel dicht bij en ga daar ook wel is buiten rijden, maar deze plek ken ik eigenlijk helemaal niet. Heb je toevallig een beetje een omschrijving iets van waar dit in de buurt ligt? Ik ga nu altijd rijden op het leersumse veld.

Dit zou trouwens ook heel mooi zijn om een keer op een zonnige dag op het strand te doen denk ik!

Dankjewel! :)
Dit is het bos aan de andere kant van de weg van het Leersumse veld. Richting Doorn meer zeg maar (rond asielzoekerscentrum). Daar lopen ook mooie ruiterpaden. Wie weet gaan we nog een keer opzoek naar portfoliomodellen, eerst wat meer ervaring opdoen.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:08

Gaaf!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:30

Wat leuk zeg!
De muziek is ook geweldig.

Tip, als de muziek aanzwelt en heroisch wordt, zou ik wat closere beelden eronder zetten, eventueel wat slowmotion afgespeeld, zodat je bv de borstspieren goed ziet werken.