He is just a dream...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: He is just a dream...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:37

Wat een mooi paard, en hoe krijg/houd je die sokken zo mooi wit? :oo

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 15:23

Wat een leukerd!
Vraagje, sta jij toevallig in Aalsmeer? Volgens mij wandel ik regelmatig langs met mijn paarden nl.

z3rTjuhH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 17:49

Volg met veel bewondering je verhalen op fb! super leuk om het ook op bokt tegen te komen.

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-16 20:09

@Myrthee_ jaa het gaat zeker goed! ga je over 1.5 jaar weer terug naar stal? Gezellig af en toe rij ik nog in de bak verder ben ik er weinig..

@jolandjaa_ vorig jaar en afgelopen jaar waren we er vorig jaar was hij indd vrij schraal maar ook daar speelde het verhaaltje slecht voeren en hormonen een belangrijke rol, nu weten we beide hoe we om moeten gaan met de hormonen en voeren :) thanks voor t compliment het is echt een laadbloeier!

@tingu wij staan indd in Aalsmeer met de paarden, gezellig volgende x maar even zwaaien :wave: waar staan u paarden? via pb mag het ook!

@Z3rtjuhh dank je wel voor t compliment! we doen ons best!

Iedereen verder super bedankt voor jullie lieve reacties ik zal het hem maar niet laten lezen, straks gaat hij nog meer naast zijn sokken lopen :o

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 23:40

Ligt er een beetje aan of ik een betere plek vind voor mijn hengstje. Mocht ik niet optijd een betere plek vinden komt hij eerst terug naar aalsmeer tot ik iets heb gevonden wat voor hem beter is (groepsverband etc)