Lieve knappe Sya. Rust zacht en voor jullie heel veel sterkte
taff
Geplaatst: 28-11-16 16:49
Sya bedankt dat ik je baasje mocht zijn voor 5 jaar en Thirza bedankt voor het samen afscheid nemen van deze geweldige pony de cirkel is rond WE ZULLEN JE MISSEN
Wat een prachtig verhaal van een mooi paardje. En wat is het mooi als het zo kan lopen. Ook ik heb mn oude pony destijds terug naar huis gehaald om bij mij op pensioen te komen en bij mij te laten gaan. Het geeft je een heel dankbaar gevoel. Alleen jammer dat jullie tijd terug samen zo kort was. Maar wat fijn dat die korte periode jullie nog gegunt is geweest. Veel sterkte
Prachtige foto's van Sya, ik ken haar ook zeker nog!
irkvanrossum
Geplaatst: 29-11-16 13:16
Hele mooie foto's gecondoleerd!
Bootsiebob
Geplaatst: 29-11-16 14:31
Wat een ontzettend mooi verhaal. Groot respect voor jou en haar vorige baasje, ik vind het ook heel dapper dat je de laatste fotoshoot geen zielige wilde maken, maar juist een weerspiegeling van de fijne tijd samen.
Ik heb wel eens gelezen dat de manier waarop je het leven verlaat belangrijk zou zijn voor wat er eventueel volgt. of het waar is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze bij jou op de beste manier in ale rust en liefde afscheid heeft genomen van het leven. De cirkel is rond inderdaad. Een prachtig eerbetoon aan een prachtig paardje. Je andere paard is ook erg leuk, wat lief dat hij jou zo steunt
Ik herkende jullie meteen... Jouw gezicht en Sya, de knapperd... En ik weet het nog goed... Sya de eerste effen-tinker op bokt...
Ik ben dan misschien niet een bokker van het allereerste uur, maar wel een van het 3de uur !
Mooi om te zien dat ze bij je terug is gekomen en dat waardig afscheid van haar hebt kunnen nemen en ook nog van haar hebt kunnen genieten met je zoontje samen..
Percy
Geplaatst: 29-11-16 17:29
Sterkte met het verlies van sya, wat was het een lieverd. Ken jullie natuurlijk ook nog van vroeger. Wat fijn dat ze nog een tijdje bij jou heeft kunnen zijn.