Onbeschrijfelijk trots op mijn Amerigo!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Re: Onbeschrijfelijk trots op mijn Amerigo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 16:03

wauw super paard heb je daar! Een hele brave Amerigo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 19:55

Bedankt allemaal!

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 20:01

Braaf paard met recht dat je trots bent.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 20:01

Leuk hoor. (ik vind alleen wel dat de Sint wat veiligere schoenen aan had kunnen trekken)

wapitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:34

Wat heb jij een braaf paard! Leuk om eens als Americo met de sint te mogen stappen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 08:52

Bedankt allemaal!

Babootje schreef:
Leuk hoor. (ik vind alleen wel dat de Sint wat veiligere schoenen aan had kunnen trekken)

Heb je ooit een sint met paardrijlaarzen gezien? ;) Schoenen hebben netjes een hakje hoor

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 14:47

Wat ontzettend gaaf !
Hier ooit de vraag gehad of Joker mee wilde lopen.. Natuurlijk ...lijkt me super leuk.
Of ik m dan even op de trailer wil zetten en dan na 3 uur m weer op kon halen ...... :+
Ze hadden ervaring met paarden dus het was niet nodig dat ik meeging (2 koeien boeren dacht ik)
Heb vriendelijk bedankt :D

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 15:00

Wat ontzettend leuk zeg! :D
En die omroep bij je toch wel brave paard is nogal grappig ( :') ) maar toch fijn dat ze geen risico's nemen.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 15:05

Mondy schreef:
Wat ontzettend gaaf !
Hier ooit de vraag gehad of Joker mee wilde lopen.. Natuurlijk ...lijkt me super leuk.
Of ik m dan even op de trailer wil zetten en dan na 3 uur m weer op kon halen ...... :+
Ze hadden ervaring met paarden dus het was niet nodig dat ik meeging (2 koeien boeren dacht ik)
Heb vriendelijk bedankt :D

:')
Ik heb een keer gehad dat ik met mijn pony voor op de markt werd gevraagd, rondjes lopen en dan konden kinderen erop.

Vroeg een boer me hoeveel ze moest kosten, want deze shetlander was zo braaf! Dat leek hem wel wat voor zijn dochter. Heb hem het touw gegeven en hij mocht er even een rondje mee lopen, hij heeft me na dat rondje vriendelijk bedankt :') Tja, dat komt omdat ik streng ben en als jij dat niet bent sleurt ze je mee. Sorry :')

Was wel prachtig om te zien, kreeg daarna pony weer terug en ze was weer zo mak als een lammetje.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 15:15

Sinterklaas zal vast blij zijn met zo'n lief paard, super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 16:12

Haha mondy, die had ik ook vriendelijk bedankt ja :D Was voor mij echt een eis dat ik zelf meeliep, maar dat was voorgaande jaren ook al het geval geweest bij de andere paarden :) Is voor mijn toch eenkennige en wat sensibiele merrie ook erg fijn, in "spannende situaties" vertrouwd ze echt op mij zolang ik kalm blijf, en daardoor is het nu ook zo goed gegaan :D

Jaa die omroep was erg fijn, meer omdat ze wat dribbelde en omdat ik d'r tegenhield ging die achterhand soms naar ik links soms naar recht, dus iemand vlak erbij was zeker niet handig en dat ga je niet helemaal uitleggen in zo'm omroepje, want dit begreep iedereen. Maar vond het wel een komisch zo op dat filmpje :+

Thebiglion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 16:29

Wat ontzettend leuk. Wij hebben het ook een paar keer gedaan. Sint heeft toen wel geoefend en ik kreeg en tip van een zeer ervaren Sint: de Sint moet zich omkleden bij het paard, dan schrikken ze niet zo van de gewaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 20:21

Hadden wij thuis geoefend met een deken als mantel bij mij :) En sint was inderdaad al op stal geweest en had er al even opgezeten! Hij moest even oefenen, ze was namelijk wat groter dan hij gewent was _O-

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:02

Ik ben toch zo'n fan van ET <3 (en van jullie als combinatie ook). Wat een toppaard! Heel leuk om te lezen en te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:27

Dankjewel, leuk om te horen :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:16

Wat super gaaf Franka! Had der al voorbij zien komen op Facebook ;) Maar nu nog meer fotos en nog meer filmpjes!
TROTS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:31

Jaa dankjewel! :D