Als het zo moest zijn - paard van de paardenmarkt lottum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 17:24

Weidebloem schreef:
ach, hij is ook nog echt onbespierd. Hoe lang heft er tussen gezeten dat hij weg ging en weer terug is gekomen?

Dat is nu wel zeker 2 maanden geleden. Bij ons was hij ook nog niet helemaal gespierd. Maar dat moet hij zeker nog krijgen maar dan zal hij zijn hele lijf moeten leren gebruiken.

Mer1980

Re: Als het zo moest zijn - paard van de paardenmarkt lottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 14:04

Wat een geluk dat ij bij jou terecht is gekomen. hebben ze nog geprobeerd hem aan je te verkopen als braaf rijpaard? Of viel dat mee. Al zou ik wel een cap opzetten de volgende keer je weet niet wat ze in de tussentijd met hem hebben gedaan. Fijn dat hij bij jou weer een kans heeft gekregen!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 22:53

Mer1980 schreef:
Wat een geluk dat ij bij jou terecht is gekomen. hebben ze nog geprobeerd hem aan je te verkopen als braaf rijpaard? Of viel dat mee. Al zou ik wel een cap opzetten de volgende keer je weet niet wat ze in de tussentijd met hem hebben gedaan. Fijn dat hij bij jou weer een kans heeft gekregen!

Diegene die hem wou verkopen had een verkoop filmpje van ons om te laten zien dat hij "braaf" was.
Hij is echter wel echt super lief en braaf zou nooit iets verkeerds in zijn hoofd omgaan, alleen het roekeloos rennen. Maar dat is echt onmacht van hem echte blinde paniek...
Ja achteraf gezien was een cap beter geweest, maar wij hebben echt respect naar elkaar en hij was echt rustig wat ik totaal niet had verwacht.
Tuurlijk blijft altijd een risico kan niet in zijn hoofd kijken. :j

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 23:11

We hebben hem gisteren nog een keer voor de zekerheid klinisch laten keuren en hij is helemaal gezond. Ik krijg de rontgen fotos van de toenmalige kopers nog toegestuurd... *\o/*
Daar was hij ook goed op zo ver ik weet, dus nu lekker rustig aan gaan trainen voor misschien een ooit een wedstrijdje te doen. Leuk vooruit zicht voor 2017 *\o/*

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 08:41

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook jaaaaaaaaaaaaaaaren zonder cap heb gereden en er nog steeds wel eens zonder opstap, maargoed een paard met zo'n verhaal heeft toch iets extra's. Verder ben ik echt oprecht blijd at hij zo'n kans krijgt en ook nog eens gezond is met zijn formaat en achtergrond! Jullie zijn een leuke combinatie!