Vooral als alles groen is denk ik zo! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vooral als alles groen is denk ik zo!
. 
Maar je kan hier heel fijn rijden zonder al teveel ervan tegen te komen 

Zou het wel voor juni doen want de dazen verstoren het geheel wel een beetje. Overnachten in de buurt kan trouwens ook als je er een vakantie van wil maken 
Hoefschoenen zijn Easyboot Back Country's .. zéér fijne schoenen, bevallen heel goed
[***] schreef:@ Solleke_Noah : whaha, dat leer je hier wel af om te denken van "oeh, hier moet je galopperen op dit pad" .. Als je dat hier doet, naja ... Cobe zou in ieder geval op een bepaald moment denken "nu is het wel genoeg geweest"
En je weet me te vinden héZou het wel voor juni doen want de dazen verstoren het geheel wel een beetje. Overnachten in de buurt kan trouwens ook als je er een vakantie van wil maken
@ Arjan1983 : dank jeHoefschoenen zijn Easyboot Back Country's .. zéér fijne schoenen, bevallen heel goed
kijk er al naar uit, zal rond januari contact met je opnemen, goed? dan zal alles hier wel wat op z'n plooi gevallen zijn met de verhuis enz