Marloes op haar best op de ADT!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:51

JHB schreef:
Hallo,

Wat leuk om te zien ! Wij zijn de fokkers van marloes geloof ik. Wie is de moeder van marloes?

Groetjes J.Boersma

(Eigenaresse van Marloes meld zich ;) )

Hoi!

Kan niet missen, ik wist dat ze door een J. Boersma gefokt is! Moeder is Diewertje van de Hamstermolenberg en de vader is Dennis uit de Hopkampen.

Leuk zeg! Nou ze is mooi geworden toch?

Groetjes Anja

JHB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:31

Hoihoi,

Haha wat leuk om te zien wat er van onze veulens terrecht komt! dan is het vast een schat van een beest ? Dieuwertje hebben wij helaas niet meer.. maar het was een super lief beest! mn vader zei al, we hebben wel een marloes gehad. Heb je nog meer foto's? En mag ik vragen waar ze staat ? Ben heel benieuwd, of via een prive bericht. Ben dit nog even aan het uitvogelen haha, heb net sinds vanmiddag een account.

Groetjes J.Boersma

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 08:24

JHB schreef:
Hoihoi,

Haha wat leuk om te zien wat er van onze veulens terrecht komt! dan is het vast een schat van een beest ? Dieuwertje hebben wij helaas niet meer.. maar het was een super lief beest! mn vader zei al, we hebben wel een marloes gehad. Heb je nog meer foto's? En mag ik vragen waar ze staat ? Ben heel benieuwd, of via een prive bericht. Ben dit nog even aan het uitvogelen haha, heb net sinds vanmiddag een account.

Groetjes J.Boersma

Super leuk om hier zo achter te komen! Zorro of ik doen je wel een pb. :D

sas66

Re: Marloes op haar best op de ADT!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 08:59

wat een super leuke foto's. Vind vooral de laatste leuk, jij met een big smile en Loes met haar oortjes er op.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:22

Ik heb nog foto s van jullie groep toen jullie langs de oever/water kwamen. Stuur me even een pb met je mail dan mail ik ze door.

Enne Zorro volgens mij heb jij foto' s van ons gemaakt?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:07

JHB schreef:
Hoihoi,

Groetjes J.Boersma

We sturen wel even een pb inderdaad, zal ook wat foto's meesturen. Ze staat in ieder geval niet super ver bij jullie vandaan, dus als jullie een keer willen komen kijken zijn jullie van harte welkom!

Ze is heel erg lief, maar er zit een heel sterk karakter in. Maar goudeerlijk.

Ik stuur je vanavond even een pb!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:08

Dayanaera schreef:
Enne Zorro volgens mij heb jij foto' s van ons gemaakt?

Zou best kunnen, ik heb wat foto's in het desert trail topic gezet, kijk maar even of jullie erbij zitten.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:12

Leuke foto's. 4 en 5 zijn erg gaaf!
Sterke paarden aan veel bitten te zien! (Niet stom bedoeld, doe zelf namelijk bij m'n KWPN op het strand ook soms een wat scherper bit erin). Na 1 ongeluk langs de straat vond ik wel meer dan genoeg.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:24

Eentje met staart *\o/* en wat is dat mooi!

Prachtige combi zijn jullie :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:38

Marloes word hier gewoon op een gebroken trensje gereden. Ze is zelfs bitloos ingereden, dus het kan prima hoor. Ik denk dat veel paarden ook voor de kar lopen en daardoor een scherper bit in krijgen. Voor Marloes is dat gelukkig niet nodig.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 18:45

suikermeisje schreef:
Leuke foto's. 4 en 5 zijn erg gaaf!
Sterke paarden aan veel bitten te zien! (Niet stom bedoeld, doe zelf namelijk bij m'n KWPN op het strand ook soms een wat scherper bit erin). Na 1 ongeluk langs de straat vond ik wel meer dan genoeg.

Loesel is zo'n trekpaard die je met enkelgebroken trensje kan rijden! Bitloos zou ook best nog kunnen, heerlijk is dat <3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:23

zorro schreef:
Marloes word hier gewoon op een gebroken trensje gereden. Ze is zelfs bitloos ingereden, dus het kan prima hoor. Ik denk dat veel paarden ook voor de kar lopen en daardoor een scherper bit in krijgen. Voor Marloes is dat gelukkig niet nodig.

Het was een algemene opmerking wat me opviel bij de andere paarden.

Knap dat je paard zo aan de hulpen staat hoor! Viel me inderdaad op dat jouw paard op een gewoon trensje loopt en het dus niet bij allemaal is. Verschilt ook gewoon heel erg per paard. Wat is de stokmaat van je trekpaard?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 21:21

suikermeisje schreef:
zorro schreef:

Het was een algemene opmerking wat me opviel bij de andere paarden.

Knap dat je paard zo aan de hulpen staat hoor! Viel me inderdaad op dat jouw paard op een gewoon trensje loopt en het dus niet bij allemaal is. Verschilt ook gewoon heel erg per paard. Wat is de stokmaat van je trekpaard?

Ja snap ik :o echt super dat dit kan ook, ze is 1,65! Dus niet heel hoog voor een trekpaard.

Souvlaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 12:28

Wauw wat een stoer paard! :D