Fantastisch, die blik in de ogen van je moeder is goud waard! Je ziet haar echt genieten!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 28-10-16 14:46
Spierzwakte leer je op een gegeven moment een weg omheen te vinden. Het blijft een nadeel natuurlijk maar op een gegeven moment kan je er mee overweg. Dat heeft wel tijd nodig. Ook ivm de coördinatie. Op een gegeven moment ga je "trukjes" vinden en gebruiken om de beperkingen te compenseren.
Peelie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 14:48
Ik vond Spekkie er ook uitzien als een zeer fijn en goed opgeleid paard. Ik kan ne voorstellen dat ze favoriet is!
RoosTinker, nou he! Zo zou een mens zich altijd moeten voelen!
Vooral die 2de foto is prachtig om te zien. Die glimlach. Paardrijden maakt je gelukkig, het is goed voor lichaam en geest. Top dat je je moeder hier zo bij bijstaat!
Dat moet een geweldig gevoel geweest zijn voor je moeder ! Prachtig dat ze zich na al die jaren - en niet in het minst na haar tegenslagen - opnieuw bij de paarden kan verliezen. Nog veel plezier gewenst voor jullie samen ! En Spekkie is inderdaad wel een superverzorgd en mooi paard !
Wat fijn dat je moeder hier echt van kan genieten, zeker voor herhaling vatbaar dus!
Zelf vond ik het erg pijnlijk na mijn cva's, te ervaren dat ik niet meer kon rijden. Ik had altijd een goed evenwicht, en dat was weg.. Ik heb opnieuw moeten leren zitten, en mede daardoor ben ik ook een tijd eruit geweest.
Hoop dat jullie op een gegeven moment lekker samen kunnen gaan rijden!
JPS
Geplaatst: 28-10-16 23:56
Mooi om je moeder zo te zien genieten. Paardenpassie roest niet
blensink
Geplaatst: 29-10-16 01:29
Wat een ontzettende leuke fotos. Het plezier straalt van je moeders gezicht af, heerlijk om te zien dat ze zo genoten heeft van haar (eerste) paardrijles. Lekker samen genieten van jullie passie. Super!!
Oh wat heerlijk zeg. Die foto's zeggen alles, mooi!
Wel herkenbaar overigens. Heb zelf door een ontstane beperking een jaar of 8 niet gereden. De eerste keer dat ik er op zat, man.. Wat heerlijk! Die vrijheid is zo fijn en ook dat je op het paard meer kunt dan er naast.
Hoop dat je moeder met veel plezier blijft rijden!