Ik denk niet dat je Horse Event als showevenement moet zien, maar als plek om kennis uit te wisselen. Ik ging vandaag voor de 5e keer en ja er zijn veel dingen hetzelfde - dat rassendefilé ken ik nu wel en ook de clinics van Rieky en Annemarie kan ik dromen. Maar er waren ook veel leerpunten! Neem het ontleden van een paardenbeen, Dinja, van dressuurproef naar marathon, rijden vanuit de biomechanica.... Het ziet er misschien niet spectaculair uit, maar het is leerzaam. Zo moet je het zien.
Ik heb wel het idee dat er in Ermelo veel meer kinderen/Penny's komen. Bij de Pennypiste was het één grote hysterie, erg fijn aangezien dat op een doorstroomplek lag. In Deurne was minder jeugd, wat ik persoonlijk liever heb

Sowieso snap ik de hysterie rondom Britt niet.
Duur? Ga eens naar een festival, je betaalt je scheel. En rommel gratis krijgen is niet meer van deze tijd. Het kost die mensen tijd om moeite om daar met een stand te staan (ik heb er vorig jaar ook gewerkt, je maakt dagen van 14 uur) en dan moeten ze ook nog van alles gratis weggeven?
Er moet tegenwoordig altijd maar gezeken worden. Eerst is er alleen maar friet, zijn er broodjes zijn ze te duur. Eerst loopt je auto vast op de parkeerplaats, nu moet je met de bus. Eerst kost t toilet geld, is t gratis zijn de rijen weer te lang.
Het enige wat van mij weg mag is die hele Penny piste. Of organiseer een heel nieuw evenement voor ze.