Ziet er leuk uit! Jammer dat jullie zo weinig reacties krijgen Ben benieuwd naar de rest.
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-16 21:47
Imke Schellekens-Bartels met CJ
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-16 21:49
Merel Blom met haar clinic "van jong paard tot ervaren eventing topper"
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 09-09-16 21:49
Leuke verslagen om te lezen en mooie foto's
CastaMickey
Geplaatst: 09-09-16 21:49
Volgens mij heb ik jullie gezien bij het springen, zag iig bokt petjed voorbij komen. Heb verder alleen maar andere dingen gedaan dus leuk om zo toch wat van de andere dingen mee te krijgen Leuke verslagen en mooie foto's
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-16 21:52
En als laatste: de hoofdact met Francios Pignon en zijn paarden!
Te veel foto's gemaakt, was erg lastig om uit te zoeken.
Voor degene die nog naar Horse Event gaan, heel veel plezier!
felicity
Geplaatst: 09-09-16 21:52
Helaas kan ik er niet bij zijn. Vind het dus erg leuk om de verslagen te lezen en de foto's te zien. Ik heb al weer zin in morgen. En meer foto's en verslagen zijn meer dan welkom.
BB80
Geplaatst: 09-09-16 22:19
Mooie foto's! En bedankt voor alle leuke reacties!
Het was een fantastische dag om te mogen mee maken als reporter van Bokt. Grappig dat dit een het begin van "mijn sollicitatie" was ergens in mei 2016:
Eindelijk is het zover! Na weken aftellen, een zeer leerzame kick-off dag en een mooie rit vanuit Noord Holland is het zover: Horse Event 2016! Als een kind zo blij dat ik samen met stalgenoot Evita verslag mag doen van het leukste paardenspektakel van het jaar. Zodra we het terrein oplopen weten we een fantastische dag gaan beleven, wat een sfeer! Grote vlaggen nodigen ons uit, hier gaan we dan! Om jullie een zo goed mogelijk beeld te geven van deze dag hebben wij een strakke planning gemaakt om niks te hoeven missen. Maar we zijn ruim optijd dus eerst even een kleine rondje langs alle stands! O wauw...! Je weet dat ze er staan en bent op alles voorbereid maar waar moeten we als eerst kijken? Van bling-bling tot stoere camouflage prints, als paardenliefhebber kun je hier je spaarvarken achterlaten. Gevaarlijk leuk allemaal!! We hadden ons voorgenomen om niks te kopen maar we weten binnen een kwartier al dat het lastig gaat worden om met lege handen naar huis te gaan... Jullie zijn gewaarschuwd!
En dit is pas het begin....
Waarin ik schreef dat ik het verhaal graag zou willen afschrijven. Het was precies zoals ik mij had voorgesteld! Grappig toch?
Vooral Diederik heeft indruk gemaakt met zijn mooie hengst Expression. Terwijl ik aan de kant stond te schrijven was de clinic duidelijk te volgen. Hij reed zo beheerst en liet alles volgens het toverwoord 'simpel' aan ons zien. Hij liet het publiek verbazen over het feit hoe eenvoudig hij alles kon tonen, in samespraak met zijn nog onervaren vos.
Hij sprak vol lof over het talent wat Expression bezit, het goed kunnen zakken met de achterhand en zijn werkwilligheid. Overgangen, schakelen in tempo, de wissels... Hij wist het publiek te boeien met zijn leuke manier van presenteren. Ademloos gekeken naar de prachtige draf, wissel-series en de pirouettes. " Het lijkt zo makkelijk..." klonk het naast mij op de tribune. En dat klopte, ik dacht bijna dat ik het ook zou kunnen, haha. (Grapje!) Ook legde Diederik uit hoe belangrijk het is om het afwisseld en uitdagend te houden tijdens de oefeningen. Doet een paard het goed, is het klaar en mag hij ook 'even zijn eigen gang gaan.' Diederik voegde daad bij het woord en gaf aan het einde van de clinic zijn paard even de losse teugel om een sprintje te kunnen trekken.
Sympathieke man met een heldere en duidelijke uitleg voor iedereen. Zijn fanclub op de tribune kreeg een speciale groet van hem bij het verlaten van de ring en dit werd onder luid 'groupie gegiechel' ontvangen.
Het toverde bij ons aan de andere kant van de tribune ook een glimlach op ons gezicht, want 'Tsja - wie is er nu niet fan van onze Olympische held?'
NathalietjeB
Geplaatst: 09-09-16 22:21
Wat een fiasco de hoofd eind act met zijn zand etende paarden