Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenrir schreef:RaafSmits schreef:Pracht paarden/ foto's maar inderdaad zijn er een paar foto's waar ik me aan jou beenligging stoor.
Maar dat krijg je hé??
Hoe mooier de foto's hoe duidelijker dat éne detail
Als de rest een rommeltje was geweest had ik waarschijnlijk gezegd dat je goed bezig was
Stoere paarden inderdaad, maar volgens mij is je zadel echt te klein voor jou TS en dat ga je oa terug zien in je beenhouding. Denk dat je met een passend zadel al veel fijner kan zitten en dat het voor het beeld ook stukken netter wordt
, vind het zelfs wat richting stoelzit gaan 
En vind ik je prestaties echt geweldig!Fenrir schreef:Stoere paarden inderdaad, maar volgens mij is je zadel echt te klein voor jou TS en dat ga je oa terug zien in je beenhouding. Denk dat je met een passend zadel al veel fijner kan zitten en dat het voor het beeld ook stukken netter wordt
Suzanne F. schreef:Fenrir schreef:Stoere paarden inderdaad, maar volgens mij is je zadel echt te klein voor jou TS en dat ga je oa terug zien in je beenhouding. Denk dat je met een passend zadel al veel fijner kan zitten en dat het voor het beeld ook stukken netter wordt
No offence verder en niks naars bedoeld maar het zadel kan niet groter voor het paard. Dan komt het veel te ver naar achteren over de rug te liggen. Dit is vaker een issue waar wat zwaardere amazones mee te maken krijgen, zeker als ze bijvoorbeeld Fjorden of Haflingers rijden.
Melanie:
Gefeliciteerd en wat een prestatie! Echt heel knap!

Onwijs knappe prestatie, en waanzinnige paarden heb je.
Wat ik me wel afvraag: hoe kan het dat je op het NK en op het BK kan rijden? (gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid hoor!)
vind ik het zelfs beter staan.
voor je conditie en fit zijn trouwens, er zijn genoeg slanke dames die het je qua conditie al niet nadoen.Faline schreef:Commentaar hier vind ik wel wat op het randje hoor!
Als de beenligging e.d voor het paard zo storend was, zou ze nooit zover zijn gekomen.
Kan je nog zo'n mooie combi (magere spriet op een paard) zijn, als je niet kan rijden en daadwerkelijk geen combinatie vormt, wordt het nog niks.
Ja dat zien we allemaal misschien liever wel, maar vind het fantastisch dat jij dit bereikt en hét tegenwoord bent in die discussie.
Ik heb er respect en bewondering voor dat je zoveel bereikt met je paarden!

(gelukkig)
Dat mensen dat bij mij denken geloof ik best en daar heb ik ook totaal geen probleem mee. Ook niet als ze dat tegen mij zeggen want waarom zou dat niet mogen?
geweldig. En 2 prachtige paarden met een geweldige amazone erop! snoeppig schreef:[...]
Nog wat gerichte vragen:
@valeska1995: hoe ik zo ver ben gekomen? Bloed, zweet, tranen, goede trainers, geduld en doorzettingsvermogen! En natuurlijk mensen om me heen die mij altijd steunen in wat ik doe en fijne meewerkende paarden.
[...]