Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Haha hij vondt mijn vader echt helemaal niks, maarja hij heeft wel mijn moeder aan het lachen gemaakt
jankawijnsma schreef:Wat n prachtig paard! Heel veel plezier met hem! Supermooie kleur idd!
Mijn draver kon ook heel duidelijk zijn over mensen die ze niet mocht! Oren in de nek en tanden bloot dat idee.... Maar ze doet geen vlieg kwaad dus ik moet er altijd heel erg om lachen! Ze is ook eenkennig en loopt t liefst weg bij vreemden, maar als ze iemand goed kent is er geen probleem.
Wat ga je met hem doen? Buiten rijden, dressuur, springen?
Hij is ook echt een schatje dus wij lachen het ook maar een beetje af maar ik geef wel aan dat hij niet met zijn tanden iets moet doen haha
Bijzonder om te lezen hoe je al over hem praat na zo'n korte tijd, dat moet wel voorbestemd zijn geweest
Heel veel plezier met z'n tweeën!
en hij volgt je ook overal naar toe. Met longeren merk ik ook dat hij liever bij mij blijft staan in plaats van rondjes lopen haha
Ik heb hem gelongeerd zonder longeerlijn en zweep. Het ging super goed! Hij luisterde heel erg goed naar wat ik van hem vroeg. Ik heb maar 1 keer de zweep op te hoeven pakken omdat hij het gras langs de longeerkraal toch wat interessanter vond. Linksom galoppeerde hij heel erg goed en omdat het zo goed ging dacht ik, laat ik het rechtsom ook gewoon proberen. Hij sprong gelijk aan toen ik het vroeg en bleef 4 rondjes in galop en toen vroeg ik hem weer terug naar draf, maar bij Ducky is ho gewoon gelijk stil staan ipv eerst terug naar drag
Vanuit draf gaat hij trouwens wel eerst terug naar stap en dan pas als ik weer ho zeg stil staan. Ik heb nog even met hem over het erg gelopen en toen lekker in zijn stal gezet. Het was een leuke dag!
. Wil je niet nog 10 dravers van mij kopen
?