Het einde van de postzegel is in zicht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Re: Het einde van de postzegel is in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 07:50

Wat een mooi plekje heb je gecreëerd zo zeg!

Ik dacht eerst dat je echt bedoelde dat de postzegels weg gingen :+

Maar dit is veel leuker en mooier nieuws! :j Ik hoop dat de paarden, en jullie zelf ook, lang mogen genieten van de nieuwe weide!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 07:59

Ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 08:07

Hilary schreef:
Quick is natuurlijk nog een veulen, daar gaan andere paarden meestal heel makkelijk mee om. Verder scheelt het dat je drie heren hebt ;)

Zie ik ze nou massaal in een eikenboom hangen om te eten? Daar zou ik wel goed mee oppassen!

Er komen vandaag prikpaaltjes te staan, is iets voor na mijne vroege. Ben er zelf absoluut niet happy mee dat de heren in de bomen kropen. De bedoeling is wel dat tijdens het najaar de takken gesnoeid worden, zodat ze er wel onder kunnen schuilen, maar niet van kunnen eten. Ik had met zoveel gras eigenlijk niet verwacht dat ze in de bomen zouden kruipen. Omdat ze het wel deden, had ik dus vannacht toch maar de grote wei afgesloten. Maar ja, ik heb geen linten aan de tussendraad hangen en blijkbaar hadden ze het niet echt door dat de draad toe was. Ze hebben de draadpoort er dus netjes uitgelopen. Toen ik daarstraks om 5u15 bij hen ging kijken, stonden ze er alle 3 vrolijk bij, gelukkig is er dus alleen maar een houten paal gesneuveld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:24

Ik bedacht me vanavond dat ik eigenlijk niet echt het afgewerkt geheel heb laten zien.

De trak door het bos, al gretig in gebruik tijdens de hete uren van de dag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Grote wei, met prikpaaltjes zodat ze niet aan de eiken kunnen.

Afbeelding

Het kleine weitje, waar ze in de toekomst (samen met de oude postzegel) het grootste deel van de dag zullen vertoeven. De heren moeten eerst nog wat meer aan mekaar wennen.
Afbeelding
Afbeelding

Macho lijkt plots wel heel klein

Afbeelding

Dorien_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:52

Fijn plekje zo!! Leuk om te volgen hoe je het gemaakt hebt.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:15

Super gaaf! Ontzettend leuk om de vorderingen zo te zien, en wat fijn dat je paarden nu zo heerlijk veel ruimte hebben.
Ze zien er erg happy uit zo, ben benieuwd naar het vervolg! :j

Edit: wat is je veulen trouwens een ontzettend lekker ding! <3 Wat voor ras is hij?