Dressuur met KWPN'er Vince in het avondzonnetje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:51

djuno schreef:
freeride schreef:
Fijn en vriendelijk beeld! Idd,zijn mond toont af en toe dat hij moeite heeft met lengtebuiging,maar dat is vooral omdat hij nu echt op eigen benen moet en mag lopen,en dat vind hij moeilijk zo te zien,ik denk dat hij voorheen niet zo los en vriendelijk werd gereden.

Beetje een zeer botte en onterechte aanname!

Ik zeg gewoon wat ik zie,wat is jouw probleem? Ik vind dat hij nu erg vriendelijk en vrij gereden wordt,en kan zien dat hij voorheen veel geslotener gereden werd,ik val toch niemand aan?!?
Edit:ik begrijp nu dat Vince eerder van jou was.Maar ik bedoel echt niet dat hij wreed en hard gereden is,ik bedoel letterlijk meer gesloten,meer aangesloten teugels,duidelijker aanwezig been,en als ik het mis heb,des te beter ;)
Laatst bijgewerkt door freeride op 18-08-16 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:57

freeride schreef:
Fijn en vriendelijk beeld! Idd,zijn mond toont af en toe dat hij moeite heeft met lengtebuiging,maar dat is vooral omdat hij nu echt op eigen benen moet en mag lopen,en dat vind hij moeilijk zo te zien,ik denk dat hij voorheen niet zo los en vriendelijk werd gereden.

Ik zeg gewoon wat ik zie,wat is jouw probleem? Ik vind dat hij nu erg vriendelijk en vrij gereden wordt,en kan zien dat hij voorheen veel geslotener gereden werd,ik val toch niemand aan?!?

T is dr oude paard :+

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:58

kayaxtg schreef:
freeride schreef:

T is dr oude paard :+

Ik had hem ook net door..thanks