Merries.........

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gigixponys

Re: Merries.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:45

Ooh wat zijn ze leuk! :D

En merries toch he.. :P

Ik vind ze er trouwens gewoon goed uitzien!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:49

Trek je er niks van aan TS, wij Nederlanders zijn zo gewend aan moddervette paarden dat we een paar ribben als graatmager zien. Iedereen bedoeld het goed voor jou en de paardjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:55

gezellige dame :D

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:55

merrie zijn super voor mijn echt nooit een ruin ik hou wel van die merrie karakter's.

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:00

En daarom kan ik slecht met merries opschieten. Ben zelf al vaak genoeg opeens chagrijnig. Daar kan ik niet nog een merrie bij gebruiken die dat ook heeft :)) Ben zelf eigenaar van een ruintje, dus dan heb ik er niet zo veel last van _O-

Maar knappe paarden! Gelukkig heeft Munir jou nog om te knuffelen! :P
Die van mij was er veel erger aan toe op die leeftijd qua gewicht. Deze twee zien er echt netjes uit. Zeker met de groei moeten ze niet te vet er bij staan is mij altijd gezegd :)

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:09

Wat een heerlijk stel, lekker die guitige baby hoofdjes nog. <3

Millanka schreef:
Trek je er niks van aan TS, wij Nederlanders zijn zo gewend aan moddervette paarden dat we een paar ribben als graatmager zien. Iedereen bedoeld het goed voor jou en de paardjes.

Hier ben ik het mee eens! :j Mijn paard vind ik iets aan de schrale kant momenteel.. Maar de hoefsmid hier vond hem er juist heel erg goed uit zien, terwijl je toch echt een aantal ribben kunt zien. Zo lang ze genoeg te eten hebben zie ik het probleem niet. Van mijn twee jaarlingen hier kun je ook de ribben zien, terwijl ze onbeperkt toegang hebben tot ruwvoer... en nog een handje krachtvoer krijgen ook!

happypaardje

Re: Merries.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:15

Haha, wat een heerlijk stel!
Mooie beestjes zijn het zeg! En qua gewicht... tja, de half-arabier die ik jaren heb verzorgd was gedurende haar hele jeugd ook heel dunnetjes, zit gewoon in het bloed denk ik. Dat trekt vanzelf wel bij als ze ouder worden. :)

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:47

Ik denk dat als al 1 iemand z'n mening heeft gezegd over het gewicht van deze merries, waar TS op heeft gereageerd, ze het wel heeft gelezen en ze het niet nog 10x hoeft te lezen :9

Topic gaat immers niet over het gewicht maar om het merriegedrag..

Hahaha heel herkenbaar.. Het blijven merries :D :D :D

YMJArabiansJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 21:45

@Tineke: Echt hé! Is toch wel merrie-eigen.. Mijn hengst en ruin zijn daar heel anders in _O-
@Selka: Ik heb het precies in evenwicht, twee heren en twee dames :D
@Tobbes: Ze is ook altijd heel vrolijk hoor! Maar af en toe moet ze even de bitch uithangen naar mijn ruin.

En bedankt voor alle andere leuke reacties! Het is ook een heerlijk stel, tezamen met nog een leeftijdsgenootje. Azi is buiten enkele bitchmomenten om verder heel vriendelijk en vrolijk :D