Na een jaar revalideren eindelijk onder het zadel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

woepsie90

Re: Na een jaar revalideren eindelijk onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:26

Pffff, ik werd helemaal nerveus van je verhaal door alle pech die hebt gehad :'). Maar een top einde en ik hoop voor jullie beide dat het nu een poosje goed gaat :D! Succes met de verdere stapjes, ben erg benieuwd! Wie weet kan je binnenkort wel gaan draven :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:34

Ik heb het helemaal doorgelezen, wat een ontzettend gaaf verhaal heb je daar te vertellen!

En die laatste foto spreekt boekdelen. Blij paard en blij baasje. Moest helemaal glimlachen toen ik het stuk over de targets las.

Mooi, ik hoop dat het voor jullie bergopwaarts blijft gaan!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:54

Ik herinner me nog dat je hem net had. Wat een geweldig verhaal, en wat zijn jullie een súper setje samen. Hij mag boffen met een baas als jij, en jij met een prachtig paard als hem. <3

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:41

Wauw, ik denk dat ieder paard een baas als jij zou willen. Die van mij in ieder geval wel. :') Nee geintje, maar echt diep respect voor je geduld en doorzettingsvermogen.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:06

Wat een spannend, inspirerend en mooi verhaal :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:27

Dankjewel!
Eigenlijk heb ik er nooit over nagedacht of ik voor [***]'s training veel geduld nodig zou moeten hebben. Het hielp denk ik ook al wel dat ik hem 'hoefbevangen aan twee hoeven' had gekocht: ik ging ervan uit dat we maandenlang alleen over straat zouden mogen wandelen en niet eens de bak in zouden mogen (dat brak wel mijn hart als grondwerk/vrijheidsdressuurfan :') ), maar die hoefbevangenheid was meteen over toen hij hier op het erf landde dus vanaf dat moment was alles winst.
Het grappige is trouwens wel dat nu we voor het eerst echt gereden heb ik nu voor het eerst wel iets van ongeduld voel: blijkbaar is Rijden voor mijn hersens zo'n groot en nieuw en spannend ding dat ik op de grondwerkdagen de afgelopen twee weken ineens echt zoiets had van: Eh, en wat doen we dan nu? :o?
Terwijl we ons daar nooit zorgen over hoefden te maken: we vermaakten ons probleemloos zo een uur lang met grondwerk in de bak. Maar blijkbaar zitten mijn hersens nu helemaal in de rij-stand, dus die moeten toch echt nog even bijkomen van alle avonturen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:56

Helemaal vergeten: gisteren ging ik weer naar de pony's om het paardenbeest te voeren en aangezien we maandag voor het eerst echt gereden hadden verwachtte ik dat hij toch iets minder enthousiast zou zijn als hij mij zag. Hij had nu namelijk wel echt moeten werken voor zijn voer . :')

Normaalgesproken draaft hij altijd uit de wei naar me toe, dus dat zou dan nu in stap zijn, of ik zou hem op moeten komen halen. Ik kwam bij de wei aan, riep 'Paard!' (door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heet hij in praktijk namelijk Paard :o ), en wie komt er in galop uit de wei: [***]!
Blijkbaar is hij dus toch minder getraumatiseerd door zijn nieuwe carriere als lastdier dan ik dacht. :+

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:37

wauw wat een geweldig verhaal!! Jullie zijn echt een top team!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:59

Wat een bijzonder verhaal! Nu lekker genieten <3
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe, hopelijk ga je nog heel lang van hem genieten!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:15

Wat een mooi verhaal met een super einde!

En paarden vinden het stiekem heel leuk om hard te werken hoor, halen ze zelf ook voldoening uit. Volgens mij is Rio stiekem ook heel trots op zichzelf dat hij zijn baasje zo gelukkig heeft kunnen maken. Leuk stel zijn jullie.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 08:24

Wat leuk om de samenvatting van het lange topic te lezen. Ben al die tijd een stille meelezer en jullie hebben het goed voor elkaar samen nu *\o/*

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 08:53

Ik heb echt heel veel respect voor jou en je paardje! Wat een doorzettingsvermogen! Fijn dat het steeds beter gaat, ik wens je nog veel plezier met je paard

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:43

Heerlijk om te lezen, heel erg veel respect voor je :j chapeau met jullie overwinning!!

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:59

Wat onwijs fijn! En wat super dat je dit op deze manier gedaan hebt!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:08

zo.. dat paard heeft écht veel geluk gehad dat hij bij jou is terechtgekomen :j

Respect voor al je geduld en vertrouwen zeg!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:39

WAUW respect hoe je dit paard een kans hebt gegeven!

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:51

Wat een geweldig verhaal, knap dat je hebt vol gehouden!