Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolene85 schreef:Mooi topic weer hoor! Prachtige foto's en fijn dat Fi steeds minder duivelsoortjes heeft; wellicht maken demama hormonen haar gemoedelijker of wetkt dat niet zo bij poownies?
Sicayes schreef:Het is altijd gezellig bij jou en de paardjes![]()
Je moet er wel even bij vermelden dat Fi d'r knuffel toch nog een klein duivelsrandje had![]()
![]()
hahahahaha

Set_Elkol schreef:ik word altijd zo emo van jouw topics. En wat mooi die foto van die galop, zoiets heb je ook met ti en fi toch?
Ik denk dat ik wel snap hoe diep die liefde zit, soms doet het beton bijna pijn of niet?

)
turtlelito schreef:En hoe is het met Dais eigenlijk? Voelt ze zich weer helemaal top?

) en wandelen. Hoewel ik ook voor haar hoop dat we weer echt kunnen gaan rijden, want dat vindt ze veel leuker dan wandelen.

! Wat zou het fantastisch zijn als Vie die lichte oogjes houdt! Want die heeft ze toch nog steeds of zie ik het helemaal verkeerd? Je zou toch denken dat ze nu echt wel zouden beginnen te verkleuren...

Daarom wil ik die foto's graag samen aan de muur hebben