Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amaryllis schreef:Ik ben ook van de partij! 's Nachts kan ik de paarden horen hinneken, zo dicht woon ik bij de markt![]()
Er wordt in Elst vanuit de organisatie in ieder geval alles er aan gedaan om aan alle strenge eisen te voldoen die aan een hedendaagse markt gesteld worden. Helaas zitten sommige handelaren nog in een stenen tijdperk en leveren die inderdaad dieren aan die beter al in de eeuwige weiden hadden kunnen vertoeven.
Wel is er natuurlijk dan ook weer een kans dat zo'n oudje/zorgenkindje/enz. wél bij de juiste persoon terecht komt, denk maar aan het verhaal van Bambi vorig jaarHelaas heeft Bambi er niet lang van mogen genieten, maar dat is wel het ultieme voorbeeld.

Er zijn dan alleen nog geen kraampjes met spullen. Gelukkig wel koffie!
Leonyvk schreef:Ja ik ben ook van plan om te gaan! Ik moet s middags naar school dus ga al om 04.00 uur. Ik zoek eigelijk een fjorden veulen of kruising fjorden veulen. Zouden ze dat hebben denken jullie?
LukieBradley schreef:Leonyvk schreef:Ja ik ben ook van plan om te gaan! Ik moet s middags naar school dus ga al om 04.00 uur. Ik zoek eigelijk een fjorden veulen of kruising fjorden veulen. Zouden ze dat hebben denken jullie?
Bij ons loopt een kruising fjord met haflinger hengst veulen.
Is alleen nog niet gechipt dus zal nog niet meegaan