Bella-Tetti back on track

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Evi_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 00:07

Rooompie schreef:
Ik reageer vrijwel nooit op rij topic's, maar als er vriendelijk gereden wordt, mag dat zeker even gezegd worden! Het ziet er fijn uit en geloof aan je foto's en verhaal te zien dat je goed rekening houdt met het paard en gebruik van zijn lijf.. Super hoor! Mogen velen een voorbeeld aan nemen!

Dank u wel! Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk met mijn paard rekening te houden. Zo krijg je er toch ook het meeste van gedaan vind ik

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 01:44

Dubai_x3 schreef:
Cryssie schreef:
Wat een prachtig paard heb je, maar je veulen mag er ook zijn hoor!! Mooie hengst heb je uitgekozen!!!!

Veulentje is niet van mij, maar van mijn stalbazin! We komen gelukkig heel goed overeen. Zowel met het veulen als met de bazin hahaha

Super!!! Vind het een mooie lijn van die hengst. Ga die hengst toch maar is in de gaten houden

Evi_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 11:57

Cryssie schreef:
Super!!! Vind het een mooie lijn van die hengst. Ga die hengst toch maar is in de gaten houden

De hengst is ook van mijn stalbazin, staat nu in Duitsland op training, dus gaat zijn debuut in de wedstrijdring snel maken! Als je meer over hem wil lezen :
http://www.kleineheide.com/Bel_Baron.html

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:36

Dubai_x3 schreef:
Cryssie schreef:

De hengst is ook van mijn stalbazin, staat nu in Duitsland op training, dus gaat zijn debuut in de wedstrijdring snel maken! Als je meer over hem wil lezen :
http://www.kleineheide.com/Bel_Baron.html

Super dank je wel. Ik ben zelf helemaal weg van Munchhausen en dan ook nog met een oude lijn Partout <3
Hoe groot is deze hengst eigenlijk?

Evi_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 15:41

Cryssie schreef:
Super dank je wel. Ik ben zelf helemaal weg van Munchhausen en dan ook nog met een oude lijn Partout <3
Hoe groot is deze hengst eigenlijk?

Ik weet het niet exact, hij is ietsje groter dan Bella dus ik gok op 1m75 (ongeveer)

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:55

Ik kom even onder mijn steen vandaan :Y) .

Ik heb ook een tetti merrie dus je topic trok mijn aandacht. Wat een super mooie merrie en wat netjes gereden zeg! Die van mij kan ook aardig haar rug vastzetten helaas. :') Ik ga je tip van de verlichte zit eens uitproberen.

Evi_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 18:14

Bon_ita schreef:
Ik kom even onder mijn steen vandaan :Y) .

Ik heb ook een tetti merrie dus je topic trok mijn aandacht. Wat een super mooie merrie en wat netjes gereden zeg! Die van mij kan ook aardig haar rug vastzetten helaas. :') Ik ga je tip van de verlichte zit eens uitproberen.

Dank je wel!!! Zijn er topics van jouw merrie? Ben wel benieuwd!
Ja verlichte zit helpt goed, ze gaan uiteindelijk ook zelf terugspringen als je terwijl voorwaarts neerwaarts vraagt. Eens je ze voelt terugspringen kan je gaan zitten. In het begin tevreden zijn met korte stukjes. Zo doe ik het, en gaat vlot vooruit!

pien_2010

Re: Bella-Tetti back on track

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:02

RT-HAW → RIJ-ITP