Wauw! Wat ziet dat er prachtig uit Mag ik vragen hoe je terecht bent gekomen bij zo'n boerderij? Het lijkt mij ontzettend gaaf om ook zoiets te doen als ik ouder ben
Mooie plek! En prachtige foto's. Wij hebben een paar jaar geleden 'in de buurt', bij Saudarkrokur gereden. Prachtig, wat een ervaring, zo zeker als de paarden op die ondergrond zijn. Ik zie het terug in jouw foto's bij de beek. Bijzonder land, bijzondere paarden.
Het bewijs dat mooie foto's het resultaat van het oog van de fotograaf zijn, en niet van de camera. Prachtig!
Cindequil
Geplaatst: 02-08-16 00:22
1 woord:
WAUW
Ik ben gek op reizen, en wil eigenlijk in het najaar op vakantie. Beetje rondtrekken. Maar als ik dit zie, dan heb ik mijn keuze geloof ik al gemaakt. Nog aanraders?
Roosch
Geplaatst: 02-08-16 00:39
Wauw. Gewoon wauw. IJsland stond al op mijn lijstje maar na deze foto's begint het alleen maar meer te kriebelen.
Ooh super gave foto's ! Wat ziet dat er heerlijk uit! Over een maandje ga ik ook IJsland verkennen. Heb je nog leuke tips?
Caesar
Geplaatst: 02-08-16 07:45
Wat een mooie foto's!! Wij vertrekken begin oktober naar IJsland en hopen van alles wat te zien, maar natuurlijk wel paar wensen als Noorderlicht, watervallen en een zonnetje!