Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Het is een zelfsamengesteld hoofdstel Xyzutu. Ze heeft de dingen waar haar paard goed op reageerde bij elkaar gepakt en daar is dit hoofdstel uit gekomen. Je kan ze dus ook niet zo kopen. Ze heeft het wel helemaal uitgelegd aan me, maar ik kan me niet zo goed meer herinneren wat de neusriem was. De bakstukken, kopstuk en de kinketting zijn in ieder geval van een gewoon westernhoofdstel en de scharen zijn volgens mij zelfontworpen/zelfgemaakt?
xyzutu2 schreef:De scharen kende ik wel, maar het neusstukje vind ik zo apart? Dat lijkt namelijk niet op die van QCV, en omdat het zo omlaag hangt lijkt het op het neusstukje van een kettingkaptoom?/alsof er schakels in zitten?
madelief88 schreef:Wat is dit gaaf! Dit wil ik ook
Waar kan ik meer info hierover vinden en zijn er ook wel eens clinics/lessen in Noord-Holland?
rider schreef:Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
madelief88 schreef:Wat is dit gaaf! Dit wil ik ook
Waar kan ik meer info hierover vinden en zijn er ook wel eens clinics/lessen in Noord-Holland?
Op deze Facebookpagina kun je zien waar & wanneer Arne clinics en/of lessen geeft. Op Arnes website tzt ook maar die wordt momenteel vernieuwd. Ik stuur je verder even een pb over lesmogelijkheden.
spatter schreef:Jeetje, zag dat hij 9 april in Weert was, dat is bij mij om de hoek!
En dat hij in november ook in Limburg komt.
Ik zou graag willen weten hoe je je kunt opgeven en bij wie?
Ansie schreef:Het ziet er echt heel gaaf uit! Volgende keer moet ik er ook bij zijn hoor! Alleen dan niet met Chess met al dat hengstengeweld![]()
![]()
Kasteel bestormen a la Arne..... Kan ik me wel wat bij voorstellen![]()
![]()
.
Rossfechten schreef:Ansie schreef:Het ziet er echt heel gaaf uit! Volgende keer moet ik er ook bij zijn hoor! Alleen dan niet met Chess met al dat hengstengeweld![]()
![]()
Kasteel bestormen a la Arne..... Kan ik me wel wat bij voorstellen![]()
![]()
.
Ik heb het al eens gedaan gewoon meegereden met een merrie, tussen een aantal van de hengsten en niemand die er achter kwam. Op het laatst pas.
Die hengsten weten wie de baas is en dan houden ze zich wel in.