Liespower, Leuk dat je dat ook wilt doen Bliksem heb ik wel heel vaak schriktraining mee gedaan vooraf hoor! Afgelopen half jaar is hij stukken makkelijker geworden. Die zwemband vond hij ook even een raar ding. Dat ruikt chemisch, zo net uit de verpakking. Dus hij mocht hem eerst onderzoeken en heb hem eerst over zijn neus gedaan, brokje erin en weer een stukje verder. En steeds verder. Ondertussen veel belonen. En na een paar minuutjes vond hij het prima! En heeft nog wel een tijdje rond gelopen met dat ding om zijn nek
Wat heerlijk om weer zo'n fijn topic van je te zien.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-16 12:46
Voordat ik het hele spektakel in de weide heb gezet, heb ik Nick eerst een training in vrijheid gegeven. Hij vond die flesjes dood eng, maar na een paar keer liep hij er al een stuk rustiger overheen! En dat mocht hij in zijn eigen tijd doen, zonder halster of zo. Alleen met Bliksem als zijn grote voorbeeld. De eerste 3 keer heb ik hem aangemoedigd met brokjes. En daarna ben ik er naast gaan zitten om gewoon toe te kijken. En uit eindelijk sjokte hij steeds heen en weer. Bliksem kende het natuurlijk al. Die is die rotzooi in de weide of paddock wel gewend.
Is ook fijn om te zien dat JIJ weer plezier hebt! We gunnen het je allemaal zo
Anoniem
Geplaatst: 25-07-16 11:51
Buiten dat Nick en Bliksem het zo leuk doen, is het super om weer zo iets leuks van jou te zien!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-16 11:51
Nick had er ook lol in.
Maar niet allen Nick...
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-16 11:52
Shirley schreef:
Is ook fijn om te zien dat JIJ weer plezier hebt! We gunnen het je allemaal zo
Ja eindelijk! Want je kon me echt in de afgoot vegen hoor, maar dit soort momenten doen me goed! Maar ik kan nog steeds niet over James praten hoor, zonder dat de waterval open barst.