Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janinevv schreef:Hoe zit het eigenlijk met kopen op zo markt? Vaak zie ik allemaal lebels aan de halsters hangen en geen verkoper staan?
Wij gaan meestal gewoon om te kijken, maar vraag me dus af hoe gaat dat?
SaraViavia schreef:gaat zo lastig als ik iets meeneem en dan kan ik nooit zo vroeg gaan. Wij zorgen altijd uiterlijk half 5 daar te zijn, soms zelfs veer eerder. Hedel doen we altijd al half 4.Melissa1996 schreef:Ik wilde heel graag maar mijn ouders (met auto) zijn op vakantie! :-(
Openbaar vervoer..!
Akhal_Teke schreef:Waarom zo belachelijk vroeg? Hoelaat gaat zo,n markt open? En tot hoelaat?
LukieBradley schreef:Denk beide, meestal gaan er wat kleinere pony's mee.
Moet trouwens wel, want grotere hebben we nu niet echt (zeg wel we, maar is natuurlijk bij mij op stal).
Dus denk shetten.
Ja en of er wat mee terug gaat is altijd de vraag maar

SaraViavia schreef:Elegance_ schreef:Zo 12.50 is wel heeel weinig zeg :p ja omdat het echt puur alleen om gezelschap gaat wil ik er niet teveel geld aan uitgeven.
Hoe doe je dat met transsport ts? Zou jij dat evt kunnen doen mocht ik wat vinden? Wij hebben zelf helaas geen auto die een trailer kan trekken
Ja klopt. Ik weet niet waar je woont? Vorig jaar was er iemand die van ver kwam en niet met de trailer, maar kocht wel een paard. Die hebben wij mee naar huis genomen en de volgende dag werd ie opgehaald. Maar we kunnen hem ook direct naar een ander adres brengen natuurlijk.

)SaraViavia schreef:Wat voor auto-trailer of vrachtwagen hebben degene die met paarden gaan bij? Misschien zien een aantal van ons elkaar dan op de parkeerplaats![]()
Ik heb een BMW X5 met een zilveren Performance XL 2 paards paardentrailer. Beide met driehoek achterop dus goed te herkennen :p