Beauty onderweg naar de BB

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ILoveJip

Re: Beauty onderweg naar de BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:30

Zo te horen ben je dus heel goed bezig! Dan lijkt het me dat het een kwestie van tijd en geduld is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:52

Punz schreef:
Saams: wat ik zo leuk vind aan je is dat je goede begeleiding zoekt en je trouw blijft aan de lijn die je met je instructrice uitgezet hebt. Dat doe je goed! Want wat wij hier zien zijn alleen maar foto's, momentopnames. Je instructrice heeft het hele plaatje en kan je als geen ander helpen.

Lekker onder begeleiding doortrainen en dan komt die BB en de B vanzelf!!....

Helemaal mee eens. Dat geleuter over wat wel en niet te doen aan de hand van een paar foto's. Niemand die kan zien hoeveel druk er exact aan de voorkant gegeven wordt. Lekker blijven lessen bij je instructeur, die ziet het hele plaatje, kent het hele verhaal en weet vast wat er nodig is... Longeer je ook naast het rijden? Of heb ik daar overheen gelezen?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 10:51

Bedankt.

Longeren proberen we zodra de paddocks het toelaten, met een paar flinke regenbuien staat deze blank en word de bodem te zwaar om in te longeren. Maar op de momenten dat het kan longeren we sowieso 1 keer per week.

Anoniem

Re: Beauty onderweg naar de BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:20

Vind ik zelf altijd heel erg fijn; zie je hoe zo'n beestje beweegt zonder dat er iemand op zit. Bij mijn 12 jarige doe ik het altijd met de longeerhulp, lekker over de rug laten swingen... werkt voor hem heel erg goed, wordt 'ie lekker los van.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:57

Bij zo een kijker zal een longeerhulp vaak averechts werken (spanning erop zetten).

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:09

Leuk dier, komt vast helemaal goed :)