Bedankt! Ik ben ook benieuwd hoe ze uit gaat groeien, zal nog 3 jaar geduld moeten hebben.
Anoniem
Geplaatst: 21-07-16 15:53
Ontzettend lief, heerlijk om twee jonge pony's op te kunnen zien groeien! Ik vind jonge schimmels er zo knap uitzien Puzzle is echt prachtig zo inderdaad! Heel veel plezier met ze!
Nee niet de eerste. Heb hiervoor een kwpn gehad, Wedge. Die kende ik ook van veulen af aan, en zelf van zadelmak naar Z1 gereden. En overgekocht van de fokker. Inmiddels staat hij in Noorwegen waar hij FEI junioren heeft gelopen en nu is het een leerpaard voor een jonger meisje. Olivia en Puzzle zijn wel de eerste die ik aan huis heb lopen.
Het is echt mijn droom om [pony] ook ooit aan huis te krijgen. Helaas heb ik geen ouders die alles betalen of een huis met stallen kunnen financieren. En is als je 14 bent zelf ook erg moeilijk haha
Ga je Olivia ook zelf inrijden? En het lijkt me dat je te groot zou zijn voor Puzzle, ga je hem inrijden (voor en door kinderen) of wordt het een menpony oid? (of gewoon weidemaatje?)
Ik kan ze nu aan huis hebben omdat mijn vriend een melkveebedrijf heeft. Wedge heeft altijd op een pensionstal gestaan. Olivia ga ik zelf inrijden idd, maar wil haar ook voor de wagen laten beleren. Puzzle wil ik ook laten beleren voor de wagen, en als ik een leuk ruitertje tegenkom die een aardig rond kan sturen wil ik hem ook laten inrijden.
Puzzle is een Powys(NL)Fizz(OS) x Powys(NL)Shon(NLD)