Hij is idd van WW! Ben wel benieuwd naar (half)zusjes
!Het ruinen heb ik ontzettend spijt van

Maar de stalbaas had ondertussen in elke groep een merrie en hem apart staan en ik heb altijd gezegd, als mijn pony er 'last' van heeft dan is het klaar.
Ik had natuurlijk van stal kunnen verhuizen maar waar mogen hengsten gewoon de groep in? Mensen doen altijd zo moeilijk.
Terwijl Kyano echt super makkelijk was (en is) in de groep. Ook met merries ging prima alleen ja als ze hengstig worden...... Maar goed apart zetten doe ik niet dus castratie was de enige optie.
Voor de wagen het vervelende gedrag als ze van hem wegrijden is helaas ook niet veranderd na ruinen, misschien zelfs wel erger geworden. Alleeeeeen het 'allerergste' wat in mijn ogen kon gebeuren is gebeurd (beide achterbenen op de koets) en gezien hij daar niet op reageerde, liep gewoon verder als kruiwagentje... ben ik zelf niet meer zo bang. En dan pak ik hem beter aan.
Ik rij gewoon niet zo in groepen, nog. Hij is alleen als ruin veel schrikkeriger, maar dat wordt nu wel langzaam minder gelukkig
was je er ook met paardenlevendag volgens mij had ik hem toen in een box zien staan, toen vond ik hem al zo schattig!
sowieso een hengstje!