oooww, dan ga ik die onder voorbehoud in de agenda zetten
Uweiss
Geplaatst: 28-08-16 20:45
Ik meld mij ook weer in het topic, kan ik het mooi volgen!!
Ik hoop volgend jaar ook van de partij te zijn, ik kijk er nog steeds met een hele dikke glimlach op terug!!
Wel ga ik alvast (weer) beginnen met informatie inwinnen (we blijven leren ): Dit jaar zaten wij in een tent, hoewel het ons prima beviel, willen we toch kijken naar anderen opties. Ik kom zelf uit de omgeving Utrecht, wanneer we 2x op en neer moeten rijden kost dat dus best veel tijd... Maar ik hoorde verschillende mensen over caravan in de buurt huren. Dus weten jullie toevallig bedrijven waar dit mogelijk is? *we hoorden zelf over een die de caravan bracht en ophaalde?*
heyhoi ik lees ook even mee hoor ik hoop dit jaar ook voor het eerst op de Almelose ruiterdagen te rijden met mijn nieuwe paardje ik had een vraag; doet een van jullie mee in de klasse B??
Ik was 2 jaar geleden voor 4 dagen incl. Camping en stalling met 1 paard alleen dressuur 4 dagen en 1 paard 4 dagen dressuur en 2 dagen springen. Rond de 450 kwijt. Dit was wel zonder eten en drinken, benzine, hooi, krulllen, voer en andere zooi die ik moest aanschaffen voor de paarden om een week in een tent te staan en campingspullen
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik weer mee wil doen... maar het is wel zo Ik zeg het alleen nog niet tegen United voordat die dan weer wat uit gaat halen waardoor we weer niet kunnen
c_alsemgeest
Geplaatst: 16-01-17 22:55
ynskek schreef:
Mijn instructie rekent op 500 euro per paard.
Als ik je instructie was zou ik de verdubbelaar maar even inzetten
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-01-17 23:25
c_alsemgeest schreef:
ynskek schreef:
Mijn instructie rekent op 500 euro per paard.
Als ik je instructie was zou ik de verdubbelaar maar even inzetten