Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chalpaca schreef:Heftig! Mag ik vragen hoelang je met een cap kan doen? Heb de mijnes nou al 5/6 jaar denk ik, is mijn eerste cap die ik had en daarna nooit meer gewisseld.
bontesok schreef:Beterschap Ts! Rare ervaring he om je een deel niet meer te herinneren?
Ik werd ook wakker vorig jaar vlak voor de ambulance kwam. Was al even buiten bewustzijn. Ik had een flinke hersenschudding.
Het was de eerste keer dat ik met mijn nieuwe cap reed.
Ik zag er aan de buitenkant niks aan, dus ik gebruik hem nog steeds. Misschien niet zo slim? Kan ik beter een nieuwe kopen?
bontesok schreef:Beterschap Ts! Rare ervaring he om je een deel niet meer te herinneren?
Ook een vreemde gewaarwording om ineens een breuk te hebben waar van je niks weet! Heb je daar nooit last van gehad?
Ik werd ook wakker vorig jaar vlak voor de ambulance kwam. Was al even buiten bewustzijn. Ik had een flinke hersenschudding.
Het was de eerste keer dat ik met mijn nieuwe cap reed.
Ik zag er aan de buitenkant niks aan, alleen het sierstripje zat los dus ik gebruik hem nog steeds. Misschien niet zo slim? Kan ik beter een nieuwe kopen?