Wat een mooi Topic heb je gemaakt, James is en was een bijzonder gezins-maatje. Nick lijkt mij ook al erg bijzonder!
Ninx
Geplaatst: 13-06-16 11:26
Wauw.... Gewoon wauw. Prachtig filmpje..... Nick heef ook zo'n zacht oog.... Mooi dier. Heel veel geluk!
amy_leftover
Geplaatst: 13-06-16 11:32
Vind het zo leuk voor je! En wat een vriendelijke uitstraling heeft Nick
Het is dan wel geen James, maar ik hoop dat je met dit paardje net zo veel plezier mag gaan beleven! Ziet er uit als een prima gezinspony in elk geval!
Geweldig! En wat prachtig dat jullie elkaar zo "gevonden" hebben. James zal nooit vergeten worden, maar ik denk dat Nick inderdaad een heel mooi nieuw begin gaat zijn. Veel succes en plezier met hem, dat moet vast goed komen!
Wat fijn om te lezen dat Nick op jullie pad is gekomen ! Idd zal niemand James vergeten (die was gewoon heel bijzonder ) maar ik denk dat Nick jullie ook heel veel plezier gaat brengen. Heel veel geluk gewenst
Haha nee DAvid heeft er nog niet op gezeten, alles op zijn tijd Heb nog steeds twee zadels van James. Mocht dat passen dan zal ik voor de afwisseling met zadel rijden hoor. Ligt er ook aan wat we gaan doen. En als het niet past wil ik sowieso een passend zadel hebben. Ik heb ook het barefoot barebackpad van James, daar zal ik de meeste kilometers mee maken denk ik. Ach we zien wel. Eerst maar eens lekker elkaar leren kennen.
pmarena
Geplaatst: 13-06-16 13:59
Mocht je een nieuwe Barefoot willen dan wil ik je bij deze een dikke korting aanbieden hoor, ben zo blij voor je dat je weer een leuk maatje hebt gevonden en hoop dat je nog veel leuke filmpjes gaat plaatsen met deze Haf deel 2
Blikkie ziet er ook helemaal in zijn nopjes uit met zijn nieuwe vriend.... en die 2 terroristen meteen Daan de doe-het-zelver lastig vallen...ehm helpen met het schrikdraad in de wei
Vreselijk dat je afscheid heb moeten nemen van James, wat een band hadden jullie! Onwijs veel respect dat je plaats hebt kunnen maken voor Nick, voor het helpen van je verwerkingsproces. James zal altijd een deel van jullie gezin zijn, dat is overduidelijk.
Ontroerend filmpje, en veel sterkte toegewenst met het grote verlies, maar ook veel liefde en plezier gewenst met jullie nieuwe aanwinst..
lavendel64
Geplaatst: 13-06-16 14:06
Heb je laatste topics over James mettranen in mijn ogen gelezen verschrikkelijk als je zoiets overkomt. Maar met Nick gaat hetvast helemaal goed komen alles ziet er zo vanzelfsprekend uit die klik met iedereen en ook met Bliksem heel veel geluk! Mooi filmpje ook.
Wat super fijn te lezen dat je een nieuw maatje hebt gevonden. Heel veel geluk met elkaar
Jolien87
Geplaatst: 13-06-16 14:12
En wederom heeft je topic mij tot tranen geroerd, maar dit keer zijn het andere tranen. Wat ben ik enorm blij voor jou dat je weer een maatje hebt gevonden waar je, je op kunt gaan richten en samen mee kunt genieten. Ik voel je geluk gewoon door je post heen.
Lotte1981, begrijp ik nu goed dat jij de eigenaar bent/was van Nick? Wat enorm lief dat je deze kans hebt geboden aan Evelien en haar gezin.
Fijn dat het zo goed klikt, heel veel plezier nog samen!
Brigitte_D
Geplaatst: 13-06-16 14:32
Tranen in mijn ogen van het filmpje en vooral het gedenk hoekje, dit geeft me wel eindelijk de inspiratie wat te doen met de staart en de hoefijzers van mijn onverwachts overleden haffie.. Je verhaal is zo ongelofelijk hetzelfde evenals de band die je hebt met James, die ik ook had met die van mij... En wat een knappe haf is Nicky! Wil je heel veel plezier en geluk wensen met je nieuwe aanwinst!
Rohol
Geplaatst: 13-06-16 14:49
Wat fijn voor jullie. En wat een toffe eigenaresse had Nick zeg, zo meewerkend en meedenkend! Klinkt alsof het zo heeft moeten zijn, veel plezier met hem
Fangio
Geplaatst: 13-06-16 14:59
Prachtig filmpje, jij en James waren echt een super team. En heel veel plezier met Nick, inderdaad zoals je zegt, geen vervanging, maar wel een nieuw maatje!
Heel mooi filmpje, en veel plezier met je nieuwe aanwinst!
lotte1981
Geplaatst: 13-06-16 15:04
Yep ik was zijn eigenaresse! het is een geweldig beest en die 2 gaan een mooie tijd hebben samen daar ben ik van overtuigd! Nicky paste gewoon in het plaatsje toen ik de advertentie las!