Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Als eerste iedereen echt stuk voor stuk heel erg bedankt!
, Poow is inmiddels geen gevlekte groene koe meer dus die kan ook weer normaal voor de dag komen
.
.
.
, de staleigenaresse wist tijdens het bestellen nog niet dat hij in camouflage ging dus dat was wel heel toevallig haha.
.simodi schreef:Leuk!
Dit is wel de eerste keer dat ik fotos van Jesse zie dat hij niet lacht (toen Poow schrok)!
, maar hij leert er ook van dat zulke dingen dus niet eng van en ik ben toch wel erg blij dat hij al zo aardig stevig zit (en nog steeds het zadel met minstens 1 handje van mij vast moet houden).Rebecca schreef:Ah wat super leuk! , spanning op zijn gezichtje her en der . Over 10 jaar zie ik hem wel gaan op vast een nieuwe en grotere pony!
.RaafSmits schreef:Hoe ontzettend knap!!!
En wat een hoop werk hebben jullie gemaakt van de outfit.
De foto waar poow schrikt van het applaus is trouwens de eerste die ik zie waar Jesse het even nét zo spannend vind, maar mooi dat je ook die geplaatst hebt.
Het hoort er gewoon zó bij.
Proficiat Jesse en Poow met jullie te terecht gewonnen prijzen.
. Poow is heel braaf maar ze blijft een dier dus ook een keer schrikken hoort er bij. Manon262 schreef:Hey Calice![]()
Vindt jouw topics altijd zo leuk weer (al reageerde ik niet eerder, stille meelezer)
Het plezier straalt er elke keer weer vanaf bij Jesse, en wat wordt ie alweer groot intussen![]()
Top verkleed trouwens! Heel stoer ziet het eruit allemaal
!
.

.
Erg leuke outfit.