Knappe dressuurfries Floyd aan het werk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lindalacht

Re: Knappe dressuurfries Floyd aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:53

ziet er ontspannen uit!

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 21:57

Dank jullie wel! Fijn om te horen! *\o/*

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:28

Hij is zooo leuk! Dat koppie!
Ik heb een 3 jarige hengst van Beart waar ik binnenkort mee ga beginnen rijden. :)
Ik had net je vorig topic van hem ook bekeken , is hij sinds je hem hebt nog wat gegroeid ? Qua spieren is hij althans heel mooi geworden!

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:46

Wat een ontzettend gaaf paard heb je! Je rijd 'm heel correct vind ik! Die middendraf is wauw, mooi dat hij ook zijn achterbenen er goed onder zet want vaak zie je bij de paarden met een spectaculair voorbeen dat de achterbenen niet goed onder kunnen treden.

Je zit is wel een verbeterpuntje inderdaad. Ik denk dat je heel veel baat hebt bij een centered riding clinic. Als je zit beter in balans is dan kan je je paard nog mooier rijden.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 15:01

Dank jullie wel!

@Astridklomp, ik heb al een aantal verschillende houding en zit clinics en workshops gevolgd maar het blijkt bij mij heel lastig te vinden te zijn waar het precies vandaan komt. Ik kan als ik er over nadenk en op focus namelijk prima recht op zitten maar ik heb altijd al een probleem met mijn voeten gehad die ''rondjes draaien'' maar niemand weet of ik me nou ergens te veel/te weinig aanspan. Ik ga binnenkort maar weer eens zitlessen aan de longe nemen!

@Lindsey, dankje. Ja hij heeft echt een lief koppie! Nee nauwelijks, laatste keer meten begin dit jaar kwamen we op 1.60m. Maar spieren maken een hoop goed. Onder het zadel toont hij ook altijd al wat groter!

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:52

Hij toont inderdaad echt groter he, echt knap ! Mijn 3 jarige hengst zit nu op 1m60 maar is echt al breed gebouwd , hoop op nog een paar centimeters erbij :)

Afbeelding

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 17:31

Oh die is ook leuk zeg! Floyd hebben wij ook geruind met het idee dat hij dan misschien nog wat groter zou worden, maar helaas :+

jillaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 16:34

Eclare schreef:
Dank jullie wel!

@Astridklomp, ik heb al een aantal verschillende houding en zit clinics en workshops gevolgd maar het blijkt bij mij heel lastig te vinden te zijn waar het precies vandaan komt. Ik kan als ik er over nadenk en op focus namelijk prima recht op zitten maar ik heb altijd al een probleem met mijn voeten gehad die ''rondjes draaien'' maar niemand weet of ik me nou ergens te veel/te weinig aanspan. Ik ga binnenkort maar weer eens zitlessen aan de longe nemen!

@Lindsey, dankje. Ja hij heeft echt een lief koppie! Nee nauwelijks, laatste keer meten begin dit jaar kwamen we op 1.60m. Maar spieren maken een hoop goed. Onder het zadel toont hij ook altijd al wat groter!

Ik ga sinds kort naar een fysiotherapeut met flexchair en vind dat héél verhelderend. En ook nog leuk. Heb het gevoel dat het echt helpt om de oefeningen te doen. De flexchair is echt onverbiddelijk en confronterend, maar het werkt. :) Misschien ook iets voor jou?