Jaaaaaa blij dat ik dit tegenkom, ik heb van de week nog zitten zoeken maar kon niks vinden , wat is tie mooi geworden zeg, in totaal is het derde veulen dus bijna af. Zo leuk om te zien hoe hij nu is.
Hij was al gaaf als veulen kan me je topic nog goed herinneren! Maar nu is het echt een plaatje! Hopelijk over drie weken een gezond veulen.
A3a1
Geplaatst: 27-05-16 07:23
Wat een prachtbeest!
kwita
Geplaatst: 27-05-16 07:34
wat een verandering van de foto van 1,5 naar 2 en dan de vervolg foto's en een prachtig paard is die rebel geworden hoe hoog is hij nu? En dan zijn dochter je bent een geluksvogel met zulke mooie paarden!
Voor ik mijn account had keek ik ook regelmatig op bokt en snap het helemaal dat je zo weg van hem was en bent! Het eerste veulen is al mooi gebakken maar heel benieuwd hoe nummer twee eruit gaat zien!
Knapperd! Mooi veulentje ook, geweldig met dat witte hoofd. Wel jammer dan je hem hebt laten ruinen.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-16 18:49
franka75 schreef:
Jaaaaaa blij dat ik dit tegenkom, ik heb van de week nog zitten zoeken maar kon niks vinden , wat is tie mooi geworden zeg, in totaal is het derde veulen dus bijna af. Zo leuk om te zien hoe hij nu is.
Nee er komen in totaal maar 2 veulens, waarvan er 1 voor ons is
tessyke
Geplaatst: 29-05-16 18:58
Al 4 jaar, wat vliegt de tijd Hij is nog steeds een plaatje hoor! Had ik geweten dat hij vorig jaar aan het dekken was had hij Loena ook wel eens mogen passeren hoor
Ik ben heel benieuwd naar jullie eigen kleintje, het merrietje is ook wel een plaatje!
franka75
Geplaatst: 31-05-16 01:56
ok maar wel super hoor echt heel leuk en wat is hij mooi zeg