Charlie Brown 3.0

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 15:18

Jildau schreef:
Wauw ik kan me niet voorstellen dat je de derde Bokt eigenaar bent, deze doe je toch niet weg? <3

Helemaal mijn type!

Ik kom ook nooit meer van xMnOn af ben ik bang haha, die heb ik er bij cadeau gekregen :+ . Maar hij blijft zeker voor altijd bij mij nu!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:21

Kunnen we die klonen ? O:) Ik wil ook zo'n Charlie ! <3 <3

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 15:22

amsterdam10 schreef:
Wat een stoer dier! Dat is echt een krachtpatser, of niet?

Er zit wel maar dan 1PK in ja :D }:0

loez

Re: Charlie Brown 3.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:22

Wat gaaf om hem weer eens te zien! Blijft een heerlijk dier om naar de kijken!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:30

OOOOH CHARLIE!!!! <3 Wat ziet hij er goed uit!!!

En wat je instructrice betreft... Hij heeft zeker wat van een new forest, maar vind hem daar te grof voor... Foresters zijn over het algemeen net iets minder geof dan Charlie!

Anyways... Hij blijft zo knap! Plaatsen jullie vaker fotos?! <3

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:39

Wat leuk om Charlie weer eens terug te zien op bokt. Fijn dat hij nog steeds lekker veelzijdig wordt gebruikt :)

Wellicht kun jij je topic naar RITP plaatsen voordat deze straks verwijderd wordt gezien er niet echt rijfoto's in staan.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 15:43

_KiMbErLeY_ schreef:
OOOOH CHARLIE!!!! <3 Wat ziet hij er goed uit!!!

En wat je instructrice betreft... Hij heeft zeker wat van een new forest, maar vind hem daar te grof voor... Foresters zijn over het algemeen net iets minder geof dan Charlie!

Anyways... Hij blijft zo knap! Plaatsen jullie vaker fotos?! <3

Haha hij is inderdaad nogal ruig gebouwd :) Ze weet heel goed dat het geen Forester is, maar ze is absoluut fan van hem + echte dressuur ruiter. Zit dus nog even in de ontkenningsfase dat er wellicht toch echt FjordxFries in zit hahahah 8-)

Ik zal vaker updaten!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 15:44

Netam89 schreef:
Wat leuk om Charlie weer eens terug te zien op bokt. Fijn dat hij nog steeds lekker veelzijdig wordt gebruikt :)

Wellicht kun jij je topic naar RITP plaatsen voordat deze straks verwijderd wordt gezien er niet echt rijfoto's in staan.

Had er al melding van gemaakt, kan ik dat zelf ook?? Sorry blond haha :o

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:50

Hahahahah _O- ik snap je instructrice _O-

Miss een new forest x fries... <<)

ChiVet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:18

DaphneR93 schreef:
ChiVet schreef:
Hij stond altijd op de stal waar ik ponykampen reed en toen vond ik het al een geweldige pony! Ik wist niet dat hij zo'n boktbekendheid was. Ziet er nog steeds erg leuk uit :)

Leuk, waar was dat? Op de Ripse hebben we maar een jaar gestaan maar misschien voor mijn tijd?

Haha ik heb een paar keer gehad dat er iemand naar me toekwam met de vraag of hij Charlie van bokt is :)

Op de Ripse stond hij toch al wel langer? Hij is zeker weten 4 jaar geleden nog mee geweest op een buitenrit en 2 jaar terug ook nog. 4 jaar geleden ging namelijk een paard van helemaal achteraan ervandoor en kwam de leiding op Charlie voorbij denderen :')

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 17:27

Hij stond altijd op de stal waar ik ponykampen reed en toen vond ik het al een geweldige pony! Ik wist niet dat hij zo'n boktbekendheid was. Ziet er nog steeds erg leuk uit :)
[/quote]

Leuk, waar was dat? Op de Ripse hebben we maar een jaar gestaan maar misschien voor mijn tijd?

Haha ik heb een paar keer gehad dat er iemand naar me toekwam met de vraag of hij Charlie van bokt is :)[/quote]

Op de Ripse stond hij toch al wel langer? Hij is zeker weten 4 jaar geleden nog mee geweest op een buitenrit en 2 jaar terug ook nog. 4 jaar geleden ging namelijk een paard van helemaal achteraan ervandoor en kwam de leiding op Charlie voorbij denderen :')[/quote]

Nee hij stond toen in Oud Ade :Y) Maar hij ging wel mee met de buitenritten idd. Haha die heeft ie vast ingehaald :D

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:08

Prachtige foto's maar dit past vele malen beter op RIJ-ITP.
Vandaar dat ik het verplaats.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 18:12

Coby schreef:
Prachtige foto's maar dit past vele malen beter op RIJ-ITP.
Vandaar dat ik het verplaats.

Thx :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:31

Eindelijk, daar is hij weer.
Echt een ruig beest, wauw <3

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:05

Wat is hij gaaf :wow: echt een prachtige pony!

Mijn pony komt ook bij Vrijepaarden vandaan, hopelijk groeit hij even betrouwbaar en veelzijdig op als Charlie, tot nu toe bewijst hij iig vooral erg trouw te zijn. :)

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 22:53

Leo schreef:
Wat is hij gaaf :wow: echt een prachtige pony!

Mijn pony komt ook bij Vrijepaarden vandaan, hopelijk groeit hij even betrouwbaar en veelzijdig op als Charlie, tot nu toe bewijst hij iig vooral erg trouw te zijn. :)

O wat leuk! Gelijk even in je profiel gekeken. Is dat Rock-it??

ChiVet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:16

DaphneR93 schreef:

Haha ik heb een paar keer gehad dat er iemand naar me toekwam met de vraag of hij Charlie van bokt is :)[/quote]

Op de Ripse stond hij toch al wel langer? Hij is zeker weten 4 jaar geleden nog mee geweest op een buitenrit en 2 jaar terug ook nog. 4 jaar geleden ging namelijk een paard van helemaal achteraan ervandoor en kwam de leiding op Charlie voorbij denderen :')[/quote]

Nee hij stond toen in Oud Ade :Y) Maar hij ging wel mee met de buitenritten idd. Haha die heeft ie vast ingehaald :D[/quote]
Ahh dat verklaart de verwarring. Die heeftie zeker ingehaald. Ik heb hem toen nog gezien op de Ripse paardendagen tegen de crossmotor, ook ontzettend gaaf! Echt een ongeleid projectiel wordt het wel soms :')

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 23:50

Leuk, waar was dat? Op de Ripse hebben we maar een jaar gestaan maar

Nee hij stond toen in Oud Ade :Y) Maar hij ging wel mee met de buitenritten idd. Haha die heeft ie vast ingehaald :D[/quote]
Ahh dat verklaart de verwarring. Die heeftie zeker ingehaald. Ik heb hem toen nog gezien op de Ripse paardendagen tegen de crossmotor, ook ontzettend gaaf! Echt een ongeleid projectiel wordt het wel soms :')[/quote]

Ja haha dat filmpje ben ik helemaal vergeten! Hoort natuurlijk ook bij de update. Morgen even uploaden! Hij wordt heeeeeel heet idd, buiten ook wel hoor maar hebben een renbaan kan hij zijn ei goed kwijt.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 00:02

Ha, leuk om mooie Charly weer eens te zien.
Enorm aansprekende pony.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 00:21

:~ Wat grappig! Ik ging laatst zoeken in de zoekfunctie omdat ik erg niewsgierig was en tada toen niks gevonden en nu op de voorpagina! Ik hen jaloers, wat een plaatje is het toch... :~

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 00:42

Jaaaa daar is hij weer.!! :D Net als iedereen vind ik ook ik het leuk hem weer eens voorbij te zien komen. Het blijft echt een onwijs gave pony!! <3

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:15

wat een leukerd! <3
Zal mij niks verbazen als er inderdaad fjord en fries in zit. Op sommige foto's is het net een fjord, op andere heeft ie weg van een fries. :D

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:19

Super leuk paardje!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 13:31

Super leuk al jullie berichtjes!! Ik zal het doorgeven aan hem :)

Titta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:33

Wauw, wat een dier!