Jildau schreef:Wauw ik kan me niet voorstellen dat je de derde Bokt eigenaar bent, deze doe je toch niet weg?
Helemaal mijn type!
Ik kom ook nooit meer van xMnOn af ben ik bang haha, die heb ik er bij cadeau gekregen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_KiMbErLeY_ schreef:OOOOH CHARLIE!!!!Wat ziet hij er goed uit!!!
En wat je instructrice betreft... Hij heeft zeker wat van een new forest, maar vind hem daar te grof voor... Foresters zijn over het algemeen net iets minder geof dan Charlie!
Anyways... Hij blijft zo knap! Plaatsen jullie vaker fotos?!
Netam89 schreef:Wat leuk om Charlie weer eens terug te zien op bokt. Fijn dat hij nog steeds lekker veelzijdig wordt gebruikt
Wellicht kun jij je topic naar RITP plaatsen voordat deze straks verwijderd wordt gezien er niet echt rijfoto's in staan.
DaphneR93 schreef:ChiVet schreef:Hij stond altijd op de stal waar ik ponykampen reed en toen vond ik het al een geweldige pony! Ik wist niet dat hij zo'n boktbekendheid was. Ziet er nog steeds erg leuk uit
Leuk, waar was dat? Op de Ripse hebben we maar een jaar gestaan maar misschien voor mijn tijd?
Haha ik heb een paar keer gehad dat er iemand naar me toekwam met de vraag of hij Charlie van bokt is
DaphneR93 schreef:Hij stond altijd op de stal waar ik ponykampen reed en toen vond ik het al een geweldige pony! Ik wist niet dat hij zo'n boktbekendheid was. Ziet er nog steeds erg leuk uit