Ik zou graag meer topics van jullie zien, ga morgen ook even de site bezoeken en meer info, reuze interessant!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Heb het hier ook eens gedaan op een groot feest, maar als niet-boogschieter bak je daar uiteraard niets van, ook niet als je 3 woorden Frans spreekt, en de hele uitleg in het Frans is
Het komt hier wel vaker langs op evenementen en dan halen ze alle trucjes uit de kast, dat is wel gaaf om te zien.
Vind het knapwie weet begin ik er zelf ook nog eens aan. Moet ik eerst nog een beetje oefenen
smurfje schreef:Wat gaaf zeg.
Waaraan moet je locatie voldoen om een keer te komen les geven?wellicht kunnen we elkaar een keer helpen
zimbabwe schreef:Ontzettend leuk verslag...je kijk op stonehenge is hilarieux! Maar uh... je bent blijkbaar nog noit bij de pyramides geweest, want daar is het echt niet anders...vanuit de pyramides wandel je zo naar de busterminal ernaast en als je die parkeerplaats oversteekt heb je vanuit de kfc en pizzahut een fantastsch uitzicht op de pyramides...not kidding..
beestenfreak schreef:Wat ontzettend gaaf, had het al eens eerder gezien een aantal jaar geleden maar wist niet dat er ook lessen werden gegeven. Ik heb een jaartje aan boogschieten gedaan en dit altijd al eens te paard willen proberen, helaas nooit de kans voor gehad wegens gebrek aan een eigen paard![]()
De trainingen die op jullie site/facebook pagina staan, kun je je daar als 'buitenstaander' gewoon voor aanmelden of is dat in de meeste gevallen alleen voor de stal/manege waar het georganiseerd word?
AmyII schreef:Als ik de kans krijg probeer ik altijd eens te schieten met pijl en boog. Nooit les of training gehad en misschien schiet ik twee keer per jaar maar ik vind het awesome. Dat er dan ook trainingen te paard worden gegeven vind ik al helemaal te gek.
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, heb geen eigen paard en zeer weinig ervaring met boogschieten an sich. Misschien is het verstandig om als eerst eens een paar voettrainingen te volgen? Wat is jouw visie hierin?
prugelpiet schreef:Dit is cool!ik wil ook!!
Ik heb alleen geen geschikt paard, geen boog, geen pijlen, geen schiet-skills en ook geen toestemming.*schrijft het op bucketlist*
Dolly ziet er wel ontzettend lief uit, gaat ook niet zo hard![]()
Is het niet zo dat een ruiter met een snel paard minder kan schieten dan iemand met een sloom paard?
LBLGypsyCobs schreef:Wat ik trouwens een bijkomend voordeel vind is dat je je paard echt leert loslaten en onafhankelijk moet zitten.