Ik ga morgen denk ik ook eens spieken, hou altijd wel van die markten. Wat moet ik me er bij voorstellen ? kleine/ grote markt ? Hoe laat start deze meestal ?
Ik ook, ik had zelf niks mee, was gewoon aan het kijken maar vond er ook niet echt iets uit springen, paar leuke schimmel welshjes maar niets bijzonders.
Er was ook nog een bonte hengst van mijn schoonvader heb nog niet gehoord of hij verkocht is.. anders komt hij gewoon weer terug.. dus nog effe afwachten
Ik ben weer thuis en blij dat de kleindieren er dit keer veel beter bij zaten dan vorig jaar. Alleen één klein mager konijntje mee genomen, afwachten of die het gaat redden, maar rest was prima en water en voer, al zijn ze vaak te jong en die kleine kindergrijphandjes is niet erg goed voor de weerstand van de beestjes. Neem daar RHD-2 wat heerst bij en het is de vraag hoe goed het allemaal goed, maar goed.
Qua pony's hadden we nog plekje voor een ponytje, maar de pony die ik op het oog had geen eigenaar van kunnen vinden. Dat was natuurlijk weer een zieltje, want dat is nou eenmaal mijn ding.. Paar keer paard los zien breken, hengsten die weer graag naar de dames wilden. Het zal denk ik nooit mijn ding echt worden, vooral dat voorste stuk met al die drukte.
Buitenzinnig
Geplaatst: 16-05-16 13:13
Weet iemand toevallig meer over dit paard;
Laatst bijgewerkt door Buitenzinnig op 16-05-16 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt