Mijn droom kwam vandaag eindelijk uit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 19:20

kally schreef:
Leuke foto's,dat het genieten is dat spat ervan af en gaaf hoor zo door het water!

Ja dat klopt helemaal *\o/*

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 19:20

franka75 schreef:
gaaf is dat he en al helemaal met je eigen paard. ik voelde enige draaierigheid als de zee onder je terugtrekt heel bizar.

Ja het was zeker gaaf

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 19:21

liekensancho schreef:
wat onwijs gaaf :-) prachtig en wat leuk zo met je zus te kunnen doen <3

Ja wilden dit al zolang doen, en eindelijk kon het *D

SClaeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:39

Super mooie foto`s top dat je het voor elkaar hebt gekregen _/-\o_

Celine_Famke

Re: Mijn droom kwam vandaag eindelijk uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:38

Aah wat heerlijk!
Ik besef soms niet hoeveel geluk ik heb dat ik vanaf mijn stal binnen 35-40 minuten op het strand ben te paard. Super gaaf dat jij ook lekker met je paardje heb kunnen genieten van het heerlijke strand!

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 21:51

Celine_Famke schreef:
Aah wat heerlijk!
Ik besef soms niet hoeveel geluk ik heb dat ik vanaf mijn stal binnen 35-40 minuten op het strand ben te paard. Super gaaf dat jij ook lekker met je paardje heb kunnen genieten van het heerlijke strand!

Waaaauw dat is echt gaaf. Wil ik ook haha

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 21:51

SClaeys schreef:
Super mooie foto`s top dat je het voor elkaar hebt gekregen _/-\o_

Dankjewel

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 21:52

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 21:54

Haha, dat was ook mijn droom en ik heb hem vorig jaar ook gerealiseerd. Ik weet perfect hoe jullie genoten hebben!
Wij plannen het volgend jaar nog eens over te doen? Jullie ook? Met eigen paard het strand op is echt fantastisch... <3

Felicia99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 21:59

soesita schreef:
Haha, dat was ook mijn droom en ik heb hem vorig jaar ook gerealiseerd. Ik weet perfect hoe jullie genoten hebben!
Wij plannen het volgend jaar nog eens over te doen? Jullie ook? Met eigen paard het strand op is echt fantastisch... <3

Ik wil proberen dit jaar nog iets te organiseren op het strand. Anders volgend jaar! Lijkt mij geweldig om met een groep het strand op te gaan!!
Als dat niet lukt dan volgend zeker weer!! :D

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 22:03

Felicia99 schreef:
Ik wil proberen dit jaar nog iets te organiseren op het strand. Anders volgend jaar! Lijkt mij geweldig om met een groep het strand op te gaan!!

Ow ja. Wij waren met vijf en dat is een leuk groepje. Voor ons is het strand helaas echt niet om de hoek, dus we maken er dan meteen een weekend van. Dit jaar slaan we over en gaan we weer naar de Eifel. Maar volgend jaar is zeker weten het strand weer aan de beurt. Lekker veel ruimte om te galloperen en hoppekee het water in. Mijn hof lijkt dan wel een arabiertje te worden, zo geweldig vindt hij het! :P

Felicia99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 22:47

soesita schreef:
Felicia99 schreef:

Ow ja. Wij waren met vijf en dat is een leuk groepje. Voor ons is het strand helaas echt niet om de hoek, dus we maken er dan meteen een weekend van. Dit jaar slaan we over en gaan we weer naar de Eifel. Maar volgend jaar is zeker weten het strand weer aan de beurt. Lekker veel ruimte om te galloperen en hoppekee het water in. Mijn hof lijkt dan wel een arabiertje te worden, zo geweldig vindt hij het! :P

Mijn fries die lijkt net een hengst, had haar nog nooit zo mee gemaakt. Voor ons is het ook 1 uur en 45 minuten rijden. Maar wil er zeker een keertje een heel weekend heen..
Waar stallen jullie dan altijd de paarden?

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:02

Wij waren in Domburg Holiday Resort Stables. Heel verzorgde accomodatie waar we met plezier nog een keer heen gaan. :j