kally schreef:Leuke foto's,dat het genieten is dat spat ervan af en gaaf hoor zo door het water!
Ja dat klopt helemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
soesita schreef:Haha, dat was ook mijn droom en ik heb hem vorig jaar ook gerealiseerd. Ik weet perfect hoe jullie genoten hebben!
Wij plannen het volgend jaar nog eens over te doen? Jullie ook? Met eigen paard het strand op is echt fantastisch...
Felicia99 schreef:Ik wil proberen dit jaar nog iets te organiseren op het strand. Anders volgend jaar! Lijkt mij geweldig om met een groep het strand op te gaan!!
Als dat niet lukt dan volgend zeker weer!!
soesita schreef:Felicia99 schreef:Ik wil proberen dit jaar nog iets te organiseren op het strand. Anders volgend jaar! Lijkt mij geweldig om met een groep het strand op te gaan!!
Als dat niet lukt dan volgend zeker weer!!
Ow ja. Wij waren met vijf en dat is een leuk groepje. Voor ons is het strand helaas echt niet om de hoek, dus we maken er dan meteen een weekend van. Dit jaar slaan we over en gaan we weer naar de Eifel. Maar volgend jaar is zeker weten het strand weer aan de beurt. Lekker veel ruimte om te galloperen en hoppekee het water in. Mijn hof lijkt dan wel een arabiertje te worden, zo geweldig vindt hij het!