Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusje92 schreef:Ik kan niet begrijpen hoe mensen erbij komen dat Nash onregelmatig loopt. Dit dier tilt de benen gewoon hoger op en zet het meer stampachtig neer dan andere paarden, het kan onregelmatig lijken, maar als dit zo was had Kirsten echt wel aan de bel getrokken. Ik heb Nash 2 jaar terug gezien bij de KNHS instructieweken en hij is zeker vooruit gegaan! Ontspanning is vooruit gegaan en zeker ook de draagkracht en zijn achterhand is vele malen verbeterd. Uiteraard zijn er verbeter punten, maar ja wie heeft dat nou niet. Gewoon lekker veel blijven schakelen en overgangen rijden en plezier houden. Dat dier kan lopen als een malle en heeft een passie in zich waar je u tegen zegt. Jullie komen er echt wel! Ik heb namelijk met volle teugen zitten kijken naar jullie!
Ayasha schreef:Suusje92 schreef:Ik kan niet begrijpen hoe mensen erbij komen dat Nash onregelmatig loopt. Dit dier tilt de benen gewoon hoger op en zet het meer stampachtig neer dan andere paarden, het kan onregelmatig lijken, maar als dit zo was had Kirsten echt wel aan de bel getrokken. Ik heb Nash 2 jaar terug gezien bij de KNHS instructieweken en hij is zeker vooruit gegaan! Ontspanning is vooruit gegaan en zeker ook de draagkracht en zijn achterhand is vele malen verbeterd. Uiteraard zijn er verbeter punten, maar ja wie heeft dat nou niet. Gewoon lekker veel blijven schakelen en overgangen rijden en plezier houden. Dat dier kan lopen als een malle en heeft een passie in zich waar je u tegen zegt. Jullie komen er echt wel! Ik heb namelijk met volle teugen zitten kijken naar jullie!
Ik snap niet dat er mensen zijn die het niet zijn. Hij tilt één been krampachtig op. De passen zijn zowel achter als voor niet gelijk.Als dat van de spanning is, en dat is al 2 jaar zo, dan ben je gewoon iets verkeerd aan het doen.
![]()
Dan kan je wel zeggen "vele wegen leiden naar Rome" maar als er na 2 jaar nog geen ontspanning in zit.... Tsja, dan vraag ik me af of je wel op een weg richting Rome zit.
Ayasha schreef:heb het filmpje nu 6 keer bekeken en constant op dat been gelet. Ik zie niks.. of ik moet echt stekeblind zijn, maar ja dan was ik ook allang van de weg gehaald tijdens het autorijden, dus denk dat dat het ook niet is.Suusje92 schreef:Ik kan niet begrijpen hoe mensen erbij komen dat Nash onregelmatig loopt. Dit dier tilt de benen gewoon hoger op en zet het meer stampachtig neer dan andere paarden, het kan onregelmatig lijken, maar als dit zo was had Kirsten echt wel aan de bel getrokken. Ik heb Nash 2 jaar terug gezien bij de KNHS instructieweken en hij is zeker vooruit gegaan! Ontspanning is vooruit gegaan en zeker ook de draagkracht en zijn achterhand is vele malen verbeterd. Uiteraard zijn er verbeter punten, maar ja wie heeft dat nou niet. Gewoon lekker veel blijven schakelen en overgangen rijden en plezier houden. Dat dier kan lopen als een malle en heeft een passie in zich waar je u tegen zegt. Jullie komen er echt wel! Ik heb namelijk met volle teugen zitten kijken naar jullie!
Ik snap niet dat er mensen zijn die het niet zijn. Hij tilt één been krampachtig op. De passen zijn zowel achter als voor niet gelijk.Als dat van de spanning is, en dat is al 2 jaar zo, dan ben je gewoon iets verkeerd aan het doen.
![]()
Dan kan je wel zeggen "vele wegen leiden naar Rome" maar als er na 2 jaar nog geen ontspanning in zit.... Tsja, dan vraag ik me af of je wel op een weg richting Rome zit.