Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickas schreef:Binkie_Eline schreef:Ik heb van (startnummers) 17, 46, 13, 25, 47, 32, 45, 29, 31. Van de waterbak ook maar daar kan ik de startnummers niet goed zien.
Oeh... mag ik de foto´s van 31 (waar ik groom was) en 32 (mijn buurman, bij wie ik ook regelmatig groom)?
R12312 schreef:Voor het eerst dit jaar niet geweest, maar ik schrik wel ernstig van de bodem bij de foto van de dravers, daar ga je toch niet doorheen met je draver? Jesus wat zwaar.
Sardis schreef:Ik heb dus meegedaan aan de dressuurwedstrijd, op enkele dingen na was het een zeer geslaagde dag!
Helaas heb ik niet tot de prijsuitreiking kunnen blijven (dus mocht iemand de uitslag weten van de dressuur, dan hoor ik het graag!) en was er een probleem met het ophalen van de protocollen, dus ik heb mijn punten helaas ook nog niet...
[ [url=m/8bSii6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als iemand toevallig nog foto's van ons heeft dan hoor ik het ook graag
, toen mochten we parkeerplaats op. Maar het was niet handig, wist ook niks van de veterinaire keuring en dat je een nummer moest hebben op je wagen enzo dus. Iemand anders die dit ook niet gekregen had die was echt beetje in paniek en veel te laat omdat ie zich wel weg had laten sturen bij het parkeren.Karina schreef:Ik heb mijn protocollen van in de ochtend gereden dressuur wel nog meegekregen, maar het leek wat chaotisch bij het secretariaat. Plaatsing weet ik ook niet.
Ik had weer geen info vooraf gekregen per mail dus ook de parkeerkaart niet e.d., was nog een hele tour om toch toegelaten te worden op een parkeerplaats. Op een gegeven moment maar gezegd dat ik toch echt over een uur de ring in moest en dat we anders terplekke midden op de Yalelaan zouden uitladen, toen mochten we parkeerplaats op. Maar het was niet handig, wist ook niks van de veterinaire keuring en dat je een nummer moest hebben op je wagen enzo dus. Iemand anders die dit ook niet gekregen had die was echt beetje in paniek en veel te laat omdat ie zich wel weg had laten sturen bij het parkeren.
Verder een heel leuk evenement, hoop te zien en leerzaam voor de pony.