En Boss is gewoon een top dier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ambervb schreef:Ik ben wel benieuwd hoe hoog jij ongeveer springt met die in-uitjes
Simbaa schreef:Heel leuk en inspirerend dit!
Zelf heb ik een paard met een wat grote galop die moeite heeft terug te galopperen. Ook trekt hij door enthousiasme (een Animo) heel graag op de sprong en dan wordt terug galopperen nog lastiger
Dit lijkt me dan een goede oefening om te doen op cavaletti hoogte. Denk je dat ik dan als afstand ook 3/6 meter aan kan houden? Het is voor hem dan wel wat kort, tenzij hij gewoon rustig galoppeert en dat is uiteindelijk wat ik wil.
Of kan ik beter wat ruimer beginnen en het later verkleinen?
Ik ga je trouwens meteen volgens op insta! Hele leuke filmpjes!!
Lau schreef:Als je een groom voor een dag zoekt ik kom je graag helpen

FCSA schreef:Mag ik vragen waarom je het ene paard met stang en trens rijdt? Dat zie je niet vaak met springen geloof ik?
florence123 schreef:Hoe is jouw Phin Phin? heb sinds kort ook eentje die nog maar net zadelmak is
LientjeLove schreef:Volgens mij heb ik toevallig een keer foto's van je gemaakt??? Op outdoor brabant?![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Rivjenn schreef:Pffff wat een hindernissen!
Die paarden lijken helemaal klein

pien2010 schreef:Gaaf om te zien! Het valt me alleen op dat je (vooral op de lange lijntjes) je handen heel laag hebt. Heeft dat nog een reden?
Schoentje schreef:FCSA schreef:Mag ik vragen waarom je het ene paard met stang en trens rijdt? Dat zie je niet vaak met springen geloof ik?
Dat paard kan in de ring erg sterk worden en met S&T hoef ik dan alleen maar een keer met mijn pink te knijpen om hem toch te controleren en daarna dus snel genoeg mijn hand weer te kunnen ontspannen. Met de meeste andere bitten gaat het allemaal net wat minder mooi en met grotere hulpen om de controle te krijgen. Je moet nou eenmaal de optoming aan je paard aanpassen en elk paard is anders. Uiteindelijk is het plan een fijne gecontroleerde ronde te rijden.
Toch zie je een S&T wel vaker bij het springen hoor.
AmberB_ schreef:Hoevaak in de week/ maand gymnastiek jij? Doe je dit ook in de week voor een wedstrijd?
jobamara schreef:Veel succes in Eindhoven!!!!
72Melanie27 schreef:Ik kom wel vaker langs jullie stal haha. Nou ik die filmpjes heb gezien, is er zeker talent hier in de omgeving!
Silver_Bolly schreef:Gave foto's & filmpjes zeg! Ik heb je 2 keer geloof ik gezien op horse event en dat was ook allemaal zo leerzaam!
Mag ik mijn tinker een keer komen brengen voor wat lesjes![]()